Thursday, October 11, 2012

Nasharudin Mat Isa mewakili suara Majlis Syura??

 Wa ingat bila ramai yang hentam PAS kerana terlampau berlembut dengan bekas Timbalan Presiden, maka PAS akan ambil tindakan yang sesuai bagi mengajar Nasharudin supaya mulut jangan celupar sangat. Tapi apa yang diharapkan memang tak akan terjadi.

Klik sini untuk posting sebelum ni.

Nampak seperti suara Nasharudin ni pulak mewakili Majlis Syura bila Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib seperti merestui apa yang telah di lakukan Nasharudin. Semua ahli dan AJK dalam Dewan Ulama PAS ni buta dan pekak ke? Tak nampak dan dengar ke apa yang Nasharudin dah buat.

Agenda peribadi Nasharudin telah di lihjat berjaya mempengaruhi Dewan Ulama PAS hinggakan mengakui apa yang di sampaikan oleh Nasharudin tu benar2 belaka. Ini di akui sendiri oleh Ketua Dewan Ulama PAS.

Agenda penyatuan PAS dan Umno tetap menjadi agenda utama Nasharudin. Agenda yang di lihat percubaan untuk menyelamatkan Umno dari terus terkubur di kerusi pembangkang selepas PRU13 nanti. Sedangkan semasa Umno kuat dulu, sikit pun penyatuan ni tak pernah terlintas untuk di realisasikan. Hanya kerana Umno dah ibarat 'telur di hujung tanduk', baru idea ni di wujudkan.

Nasharudin dan Majlis Syura ni bodoh ke hapa? Sejak dari dulu lagi PAS berjuang untuk mendapatkan kuasa tapi bila semakin hampir untuk mencapai apa yang di sasarkan, Nasha dan Majlis Syura ni nak musnahkan apa yang telah sejak sekian lama di bina.

Memang Nasharudin yang kalah kepada Abang Mat Sabu dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden PAS ni dah hilang akal yang waras. Ada ke dia syor kan agar PAS keluar dari gabungan Pakatan Rakyat yang kini semakin mendapat tempat di hati rakyat.

Wa nak tanya kat Nasharudin dan geng2 yang pro UG ni, apakah tanpa kuasa, Islam mampu di martabatkan di negara ini seperti yang di perkatakan oleh Nasharudin ni? Memang kurang cerdik sungguh wa nampak bila Nasharudin kata Islam mesti dahulu, kuasa kemudian. 

Lu memang cibai la Nasharudin Mat Isa!!!!

6 comments:

  1. AKU TENGOK DIA NI MACAM HASSAN ALI JE.. AKU RASA MEMANG PATUT DI SEPAK KELUAR JE.

    ReplyDelete
  2. Jika PAS masih berlembut dengan ahli syuro nya yg ini..! besar kemungkinan hajatan untuk PR keputrajaya makin menjauh..sebab sidangmedia yang Nasha buat seperti bukan keluar dari PAKATAN,bahkan nampak sebaliknya.. ! Bukan kah yg utama mesti di dulukan..? pada saya kebersamaan mesti jdi keutamaan.

    ReplyDelete
  3. spekulasi tahap gaban..satu lagi fitnah utk memburukan majlis syura oleh geng 10 budak hitam dalam PAS

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...