Friday, May 24, 2013

Hot!!! Timbalan Pengerusi SPR makin bebal..???



Timbalan Pengerusi SPR makin menunjukkan kebebalannya pada tahap yang paling tinggi. Tak mungkin manusia yang normal mampu bertindak macam yang dah Timbalan Pengerusi SPR ni dah buat.

Sebelum ni bukan main Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan kata boleh panggil SPR untuk bagi penjelasan jika tak berpuashati dengan keputusan perjalanan PRU 13 lepas. 

Tapi bila pihak Pakatan Rakyat mengajak SPR untuk memberi penerangan sambil disaksikan oleh rakyat untuk menilainya, kenapa SPR menolak pulak?

Alasan penolakan kerana ianya di anggap sebagai 'debat'..? Klik sini dan sini. Setahu info yang wa dapat, Pakatan bukan ajak berdebat pun cuma nak ajak SPR ke seminar Pasca PRU 13 dan memohon penjelasan dari SPR berhubung perkara yang berbangkit. Kenapa pulak SPR mesti mau takut dan menggelabah beruk pulak kan??? Jawab jer la kalau tak salah..

Dan dalam kes seorang pemuda yang berjaya membuktikan bahawa sistem pilihanraya Malaysia ni macam haramjadah dengan mengundi 2 kali, akan di kenakan tindakan dengan menggunakan akta pilihanraya. 

Memang bangang betoi la sistem ni. Kesilapan dan kesalahan yang SPR dah buat cuba dialih dengan mendakwa sang pendedah kelemahan. Bukan nak kaji kelemahan2 yang wujud akibat dari 'terpaksa mendengar arahan dari atas' tu..??


27 comments:

  1. SPR MACAM PUKIMAK.
    UMNO PUN MACAM PUKIMAK.
    DUA2 PUKIMAK.
    BUAT MALU MALAYSIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. confiden je kata kt org

      Delete
  2. SPR BUAT KERJA MACAM TAIK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb kalah tu yg mcm taik..cuba mng

      Delete
  3. WOI SPR.. BALIK MAIN KELENTIT JA LAA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la tackle anak dara spr.lawa2 hooo..kot dpt mana tau.leh main mcm kau ckp tu.tau la kau tu suke main bnda tu

      Delete
  4. Siapa yg cerdik mmg tak naik pangkat. Jaman edan.

    ReplyDelete
  5. Botak ni dok aim kerusi Pengerusi,tu yg bebal smcm.

    ReplyDelete
  6. 2 EKOR ORANG SPR NI DAH TAKDE MARUAH KE....KALO DI LUAR NEGARA DAH LAMA LETAK JAWATAN....WOI...INGAT YE...KITA MASIH ADA LAGI KEHIDUPAN YANG SATU LAGI!!! TAK TAKUT KE

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau x takot ke kehidupan yang 1 lagi? konon

      Delete
    2. confiden je

      Delete
  7. Jangan lah marah kat dua ekor SPR ini. Hangpa tak perasan ke kat hidung dua ekor dah kena cucuk hidung dan tali belati pun dah siap pasang kat hidung. Org PR tak boleh nak sembeleh dua ekor lembu ini kalau nak sembeleh juga kena bagi kat tuan dia org BN. Lagi satu dua ekor ini kebal umum tembak tak lut rebus tak empok buang karen je kutok lembu ni.

    ReplyDelete
  8. Mereka SPR, Menteri-menteri Be End dan Polis makan hasil duit dari penipuan. Hukumnya adalah haram. Lama mana hendak makan duit haram. Sekarang kalian rasa seronok betul dapat hasil dari duit haram didunia ini. Tunggu ketika alam muktada ketika malaikat maut mencabut nyawa kalian dan azab dialam kubur. Taubat lah dan jangan tahu buat tak tahu mau taubat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu tunggu ja kt sana nanti

      Delete
    2. sikit2 duit.sikit2 makan duit.best no kalu dpt duti..kaya.tak payah keja duit byk.dalam kepala hang duit ja bukan aku xtau.bohong la hang berjuang tuk islam. tak caya la aku

      Delete
  9. Org spisis ni mana tau halai haram...semua sapu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la dgn hang.sdp kata kt org.hang bukan tau halai haram...tau janji hang suka,janji sdp balik hang...semua kira halai

      Delete
  10. Itu botak wan ahmad tu anak sorang pelacur. Mak dia prlacur tua. Sbb tu be al.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang lak anak apa? hang dulu kawen cukup dak wali 4 org, sdp kata kat org

      Delete
    2. saksi bukan saksi.bini hang dulu kawen dgn hang,layak jd wali dak

      Delete
    3. ayah dia layak dak jadi wali

      Delete
    4. sdp kata kat mak org tu pelacur, hang lak cmna? kalahkan org politik hang ni..hang masuk tanding mana kalah ni

      Delete
    5. sape yang tipu hang

      Delete
  11. mana ada black out kan??

    ReplyDelete
  12. Timbalan SPR ni orang Islam ke? Ada nas yg kata orang islam kalau tipu tak salah(haram)? Uztaz umno dan pr tolong bagi penjelasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pun dok kata tipu tipu..tipu tipu...tipu tipu.hang sendiri pun xtau tipu ka dak..duk ckp tipu tipu..tipu tipu

      Delete
    2. dia kata dia tak tipu.hang kata dia tipu.hang tuduh2 org ni tak salah ka dalam islam? hang tau tak hukum

      Delete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...