Friday, May 17, 2013

Hot!! Azmin buat hal lagi..???

 Mangkok ni tak mau dok diam ke? Dah tak reti nak hormat rakan2 lain dalam Pakatan Rakyat ke? Kalau agenda peribadi yang diutamakan, blah jer dari Pakatan, join dengan Umno. Kat sana memang sesuai sebagai tempat cari makan untuk keluarga dan krono moni.

Memula pasal kes nak jadi MB tapi tak dapat persetujuan dari parti gabungan dalam PR. Kini nak tuntut jawatan sebagai Exco Kanan pulak? Tak nampak lagi ke bahawa rakyat Selangor tak mau lu masuk campurtangan dalam urusan pentadbiran negeri. Klik sini dan sini.

Nasib baik la jugak kat Selangor tu ditakdirkan PKR punya seat yang paling sikit. Kalau yang paling banyak, dah konfom lagi huru hara la jawabnya.

Dan bila saja si mamat gila nak jadi MB ni nak berbunyi tanda rasa tak puashati, pasti MP(mak pontianak)Ampang ni digunakan sebagai jurucakap bagi pihak dia. Tak habis2 dok promote Azmin untuk mengisi jawatan2 penting kerajaan negeri Selangor. 

Cukup2 la tu Azmin dengan Zuraida oi! Hangpa ingat orang suka kat hangpa ka? Dok sibuk nak campur urusan pentadbiran negeri Selangor sedangkan urusan pentadbiran parti PKR hangpa tu pun hancur.. Sapa pengarah pilihanraya pusat PKR yer sampaikan kali ni PKR kena teruk? Takkan tak ada rasa tanggungjawab langsung kot..

Hangpa cermin la muka hangpa tu samada layak atau tak berbanding dengan Tan Sri Khalid Ibrahim tu yang dah terbukti cekap dan amanah.


13 comments:

  1. ni mangkok 2 olang ni jgn nak menyalak je,,,org dah pilih buat la keje elok2,klau tau lu org ni gila kuasa mase undi dah lama campak lu org dok dgn brahim ali gan zul katak tu..puih..

    ReplyDelete
  2. rkyat yg tak trlibat politik itu ada akal..
    mrk juga ada emosi..
    ada jiwa..
    rkyat ada yg tak pernah/belum jumpa politikus2 itu secara dekat @ personal ttpi dpt merasa melalui naluri jiwa..

    rafizi nurul izzah tian chua cekgu bard..husam nizar dr dzul..guan eng tony phua hannah teoh..
    dr naser..saifuddin abdullah

    mrk yg diatas itu adalah harapan rkyat & kelihatan benar2 berdiri dgn naseb rkyat..
    manakala yg lain2 tengok muka pon aku tak hingin! klu aku/rkyat tengok mrk ni gerenti naik angin!!!

    ReplyDelete
  3. manusia suka terburu buru itu yang banyak jadi celaru haru biru

    ReplyDelete
  4. Berilah peluang kpd TSKI memilih teamnya sendiri, yg boleh bekerja bersamanya. Jangan ada pulak duri dalam daging....

    ReplyDelete
  5. Kita dah kata dah.Kalau nak kaya joint saja UMNO.TAPI.....kalau ingat nak membela rakyat marilah bersama PAKATAN RAYAT.Jangan hancorkan Pakatan Rakyat kerana ketamakkan kamu dua orang ni.

    ReplyDelete
  6. kenalilah mak lampir ampang.kah,kah,kah

    ReplyDelete
  7. Hampas betul Azmin dan Zuraida - pastikan PKR singkirkan pemimpin tamak jawatan dan kuas - mereka berdua merosakkan PKR / PR

    Bukankah moto PR rakyat itu tuan?

    ReplyDelete
  8. pkr sepatutnya dah singkirr mangkuk 2 ekor ni sebelum pru hari tuu baru dia tahuu

    ReplyDelete
  9. Dunia dimana ramai orang dah celik IT skarang ni dah tak perlukkan HANTU JAEBON dan MAK LAMPIR lagi...setiap gerak geri hantu jaebon dan mak lampir orang dah tak takut lagi,,,rakyat siap jelir lidah lagi!!!kah,kah,kah.

    ReplyDelete
  10. aku dah cakap pkr ni bodoh.takbir !

    ReplyDelete
  11. Gaji pemimpin dibayar rakyat..
    Namapun wakil rakyat suara rakyat..bukan nak kaut je

    ReplyDelete
  12. Ambo agk sedih perangai wakir rakyat PR dua ekor ni....sama plk dgn perangai org umno...



    ReplyDelete
  13. Jangan kasi rakyat marah wahai YB2 sekelian. Lu orang rakyat lantik utk jadi YB kita orang, utk berkhidmat dgn kita orang dan bukan utk you orang berebut jawatan bila dah di lantik. Buruk betoi perangai kau orang ye????

    Tunjukkanlah budi pekerti yang baik wahai YB2 sekelian woiiiii....!!!

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...