Thursday, May 2, 2013

SPR : Kantoi lagi, kali ni lebih parah!!!




Gampang! Barua! Haramjadah!

Ni apa kejadahnya nak bawak lari peti undi pos di Parlimen Lumut ni? Dan mana pihak SPR yang dah diamanah dan dipertanggungjawabkan untuk menjaga supaya proses pengundian ni berjalan dengan lancar?

Pagi tadi lagi wa dah dapat info berlaku kekecohan di Parlimen Lumut bila peti undi pos yang dibawah jagaan SPR dibawa keluar oleh someone tanpa dihadiri oleh wakil calon. So, kecoh la beb! Apahal pulak boleh jadi camtu kan.

Macam cadangan ManjungMari, apsal proses pengiraan tak dijalankan terus? Kenapa mesti nak tunggu pengiraan masa 5hb nanti? Kan ke tak masuk akal. Kalau kata SPR bersekongkol dengan Umno/BN, pihak SPR nak marah tapi kini terbukti, nak kata apa lagi kan..

Dan wa ucapkan tahniah kat geng2 PR, ABU, Navy tak kira sesiapa saja yang terlibat berjaya menghalang peti undi pos ni dari dibawa lari dengan niat untuk memutar belitkan keputusan pilihanraya nanti semestinya.

Mula2 kantoi pasal dakwat kekal yang tak kekal bila di cuci dengan sabun. Ni kes terbaru kat Parlimen Lumut pulak.

Kat bawah ni gambar geng2 PR dengan Haji Imran bersama laporan polis yang telah dibuat berkenaan dengan kes ni..



13 comments:

  1. Kalau betul ini berlaku, memang sah SPR tak boleh dipercayai..SPR oii...!!! janganlah macam tu..!!

    ReplyDelete
  2. Ya..Allah telah menunjukkan tanda2 kekuasaannya dgn mematahkan tipu daya mereka dgn menggerakkan hati2 manusia,Kudrat dan akal mereka utk mematahkan tipu daya itu..Semakin licik tipu daya kamu,semakin Licik Allah mematahkannya..

    ReplyDelete
  3. Aku nak tanya SPR hangpa tak takut ka bila kerja tak betul .ALLAH melihat semua perbuatan kita . Semua kerja buat kita akan di kira di akhirat kelat.Nak buat sesuatu ingat lah ALLAH .

    ReplyDelete
  4. Orang MUNAFIK mana takut Allah yg depa takut tak ada kuasa dan tak ada duit. Harapkan SPR ini serupa pepatah Melayu harapkan pagar,pagar makan padi.Harapkan Polis pula polis ikut telunjuk lansung tidak berupaya menegakan kebenaran dihadapan mata. Habes rakyat nak harapkan siapa agaknya. Jawapan paling mudah pandailah nak hidup dan bawa diri kat negara Malaysia ni.

    ReplyDelete
  5. Dah lapor polis?....apa kesudahannya?...malangnya Malaysia

    ReplyDelete
  6. Ya Allah. Engkau timpakan bala yg sedasyat2nye kpd pengerusi spr dan timbalan dia dan pengarah jpn dan kesemua mereka yg terlibat dlm penipuan pilihanraya ini. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin yarabbalalamin.....mudah-mudahan Allah SWT merancang perancangan yang terbaik untuk mereka.....hapuskan pengkhiatan ini Ya Allah, Kau Maha Mengetahu Ya Allah.....Kau lindungi kami rakyat marhaen yang mahukan keadilan dan kesejahteraan dalam menegakkan agamaMu ya Allah....

      Delete
  7. Terima lah kenyataan SPR akan TETAP MEMASTIKAN BE END MENANG. ADA JE CARA SPR.....

    ReplyDelete
  8. Aku setuju kalau camtu BN memang boleh diiktiraf sebagai kerajaan HARAM...PTUI!!!

    ReplyDelete
  9. Google maklumat terbaru pengundi hantu.Tajuk : 1.Bukti Najib terlibat angkut pengundi hantu terbarai. 2. www.negarakita.com/pos-756161-maklumat Air Asia dan MAS bocor, Anwar dedah usaha bawa masuk warga asing. 3. www.keadilandaily.com/Anwar dedah JPM terlibat seludup 40,000 pengundi hantu. 4. www.negarakita.com/Panas!! imigrasen Msia tiba2 meluluskan kemasukan 11 ribu Bangla dlm projek G2G. 5.Jadual penerbangan bagi mengangkut pengundi hantu. 6. 60,000 pengundi dari sabah untuk tawan selangor dan pertahan Johor. 7.Pecah berita: Hari ini didapati bas-bas imigrasen sibuk di KLIA 8.5 unit pesawat utk angkut sabahan mengundi sedang siap...

    ReplyDelete
  10. Sebarkan maklumat kemasukan pengundi hantu supaya rakyat dapat halang mereka mengundi.Tolong jadi spy, intip ,ekori, ambil gambar bukti, dimana mereka dilonggokkan. Buang semua nama pengundi hantu, jangan benarkan mereka mengundi.Ini semua kerja sial JPM, JPN, SPR, imigrasen, Menteri Pertahanan (guna pesawat tentera, longgok dipusat latihan wataniah). Bas-bas imigrasen bawa ke Pusat Tahanan Imigrasen di Lenggeng, Sepang, Semenyih. Ada yg baru dapat ic di serkit F1 Sepang, dan di KLIA. Ini mesti perancangan pemimpin atasan UMNO dan pemilik MAS, Air Asia (kroni),menteri pertahanan, pihak atasan imigrasen, JPN, SPR.Kod projek ic sabah ialah 12 dan kod unik. Najib pernah berkata, akan pertahankan putrajaya dgn apa cara sekalipun.Rupa2nya inilah caranya, menggunakan pengundi warga asing. Modus operandi yg pernah dibuat di Sabah dan Terengganu. Pakatan Rakyat mesti membenteras permainan kotor ini ,jika tidak mahu terjadi seperti kekalahan di Sabah. Akta tambahan (9a) pilihanraya diluluskan oleh BN diParlimen , dimana keputusan pilihanraya tidak boleh dibawa ke mahkamah utk protes. Lebih baik buang semua nama pengundi hantu awal-awal, supaya mereka tidak boleh mengundi.Juga pantau undi pos. Kemungkinan juga mereka pengundi pos. Mereka masuk bermula 25/4. Undi pos tiba2 dipercepatkan, sepatutnya undi pos pada 30/4

    ReplyDelete
  11. Google tajuk: 1. Ribuan warga Myanmar, Kemboja, dapat IC, undi Najib di Pekan. 2. Nah ini bukti bergambar ribuan warga Myanmar dapat IC (blog king of goblok) 3. 40,000 warga asing. misi tawan selangor 4. Usaha menjatuhkan MB 5,000 ic pindah ke Selangor. 5. GEMPAR! 47,000 warga pakistan tulin jadi ahli umno 6. Hebat, belum jejak kaki ke Msia, warga asing dah dapat ic. 7. Skandal ic projek terbaru di Sabah. 8. Hassnar: IC giveaways since 1981. Pemimpin gila kuasa, sanggup jadi pengkhianat. Hidup Melayu!!!

    ReplyDelete
  12. Report pd pbb la..perbuatan ini sudah melampau..dh tk boleh d harapkan pd semua pihak berkuasa yg ada d malaysia..comfirm selangor tumbang termasuk parlimen lembah klang..hidup bangla!!!

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...