Monday, April 8, 2013

Woit!! Ni apa cerita pulak??

kah kah kah kah kah kah kah kah kah...





Mamat ni la yang dok kerap serang Ketua Menteri Penang, Lim Guan Eng.. Sekarang apa cerita ni kalau betoi la banner yang di pasang tu original dari Umno Pinang Tunggal? 

Hang sibuk dok hentam Guan Eng, konon nak bagi orang benci tapi sebaliknya orang2 Umno sendiri pun dah naik meluat dengan gelagat dan perangai hang.

Kat Penang, kalau puak2 ni tak ada, rasanya Guan Eng boleh mentadbir Penang dengan aman. Segala kebajikan untuk rakyat senang di agihkan tanpa halangan dari pihak yang mahu mensabotaj program bantuan kerajaan negeri kepada rakyat nya.

Klik sini untuk rujukan.. 

1 comment:

  1. Salam,

    Walaupun rakyat ingin perubahan, tetapi calon pakatan
    sediada masih belum cukup menyakinkan bahawa perubahan
    yang bakal dilakukan betul-betul bermanfaat.

    Saya sendiri hanya yakin Islam sahaja yang benar dan akan
    membawa manfaat.

    Tidakkah pucuk pimpinan pakatan sebenar-benar yakin bahwa
    masih ramai keturunan ahlul bait yang memilih hidup sederhana
    itu berkualiti memimpin? Memang mereka bukan jenis menonjol
    diri seperti kebanyakkan manusia. Jika anda semua mencari
    kebenaran carilah mereka. Tepuklah dada.

    Untuk manifesto pula
    1. Kembalikan wang haram keluar berjumlah RM 1 Trillion
    http://www.keadilandaily.com/aliran-wang-haram-rm150-bilion-kerajaan-cuba-sembunyikan-sesuatu-azan/
    2. Gunakan sebahagian wang kembali tadi untuk langsaikan hutang isirumah RM 600 Billion
    http://www.keadilandaily.com/hutang-sebenar-negara-lebih-53-peratus-kdnk-azan-ismail/
    3. Baki RM 400 Billion pula guna untuk memulangkan simpanan ahli KWSP
    http://en.wikipedia.org/wiki/Employees_Provident_Fund_(Malaysia)

    Berpandulah hadis : "bayarlah upah mereka sebelum keringat mereka kering"
    Janganlah lagi berpandu pada undang-undang yang bukan Islamik.
    Dana sebenar di KWSP yang masih tidak diusik kerana pemulangan hanya mengguna wang terkembali,
    gunakanlah sebaga modal pembangunan negara tanpa hutang. Siapkan negara untuk hadapi fitnah
    dajal kelak

    Untuk syiar pula
    Undi anda sebagai jihad politik

    Janganlah menangguk di air keruh

    Ikhlas,
    HA

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...