Monday, April 8, 2013

Untuk Bacaan Orang UMNO saja.. PAS tak yah dok gatai mai baca..!!!!





Gini..!!!! Tadi gua jumpa Najib Razak, dapat cium dan salam tangan dia.. Lembut tangannya..Tentu hati dan jiwa dia tulus.. 
Ohh..!! Selama ini gua dah bersangka buruk terhadap dia rupanya...

Najib manusia paling tulus dalam dunia.. Siapa nak bantah, sila berambus dari Malaysia!!!! Ramai lagi Nepal, Myanmar boleh beri dia warganegara!

Gua amat berharap,  kali ni PRU BN menang lagi.. Gua nak usulkan kpd Najib.. fuhh..!! bau tangan dia masa salam tadi melekat nih... Gua nak usulkan supaya BN batalkan dan bubarkan jer terus system demokrasi. SPR mansuhkan terus.. Dari situ kita dapat menjimatkan ratus juta RM belanja untuk buat pilihanraya!!!

Duit tu nanti buat bantu Rosmah beli cincin!!! Kita patut sokong Rosmah!! Dia melayu beb.. Kita tak patut sokong cina DAP!! Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Najib baru jer sign perjanjian beli jet kat LIMA Langkawi minggu lepas.. 4.5 bilion RM rasanya beb.. Gua kalu boleh UPkan lagi komisyen dia.. Kot2 boleh UP barang 5/6 ratus bilion lagi.. Bantu dia beb..Kesiannn..!! Melayu tu..!! Takkan nak bagi kat cina pulak kan? Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Pasal kes kapal selam yang tak boleh menyelam, pastu bawak kedarat buat reban tu, kita halalkan aja.. Komisyen 500 juta tu, alah..!! Sikit jer pon.. Tak payah la pertikai lagi.. Kes ni pun dah lama.. Maafkan dia,, Gua maafkan dia baru jer sebentar tadi... Lepas salam tu menitis air mata gua, minta maaf sebab tuduh dia macam2.. Korang tak setuju memafkan dia, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Projek LRT yg dia beri kroni dia tu, siapa tuduh? Celaka lah sesapa yg tuduh dia tu.. 
woik..!!! Gua warning.. Sesapa pertikai projek LRT tu, gua nak semuanya ditangkap dan dicampak ke laut bagi jerung makan!!! Gua nak cadangkan kat Najib.. LRT tu sambung terus ke Port Klang.. senang kan? Komisyen...? Kasi UP.. Ratus2 juta pun tak per.. Maked sure terus bank in kat tabung Rosmah!!!Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Cincin Rosmah 24 juta tu, ok what!!! Korang dengki apasal? Kesian Rosmah.. Menangis nangis dia malam2 memikirkan hal nih.. Biarlah dia nak beli berapa juta pun.. Dia kan melayu.. Kita wajib bangga dan menyokong apa yg dia buat!! Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Semua projek2 mega ni hope beri kat Syed Mokhtar Al Bukhari. Mana2 lagi kerajaan punya, hope Najib serahkan kat dia.. Kesian dia.. Dia melayu.. Tak kan nak serah kat cina kot? Kita patut bantu melayu lebih2 lagi kroni Umno beb..!! Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Pedulikan kos2 kenaikan harga barang.. Kita jadikan negara ni negara BN.. Berniaga dengan rakyat! Kalau boleh kos harga ikan kembung sekilo RM55 !!! Bukan RM18!!! Apa kelas makan ikan murah beb..!! Cukai-cukai sila naikkan.. Jika nak masuk toilet kena bayar 20sen, 50sen, seringgit.. Gua nak kerajaan BN naikkan rm10 terus.. Jangan kesian2 kat rakyat.. Kekayaan melayu Umno ni patut kita utamakan.. Sayang Najib...Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Ok.. Korang marah? Tak puas hati? Jangan jadi rakyat Malaysia la beb,..!! Pindah jer ke luar negara,, Habis cerita.. Ramai lagi rakyat asing nak jadi warganegara.. Biar penuh dengan warga asing, apa ada hal.. Nama pun 1 Malaysia.. Baru gua paham sebenarnya apa tu konsep 1 Malaysia.. Bau tangan najib melekat lagi ni hah..!! Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Jangan pedulik.. Umno nak rasuah, nak rompak wang negara, berapa banyak pun ikot suka dia.. Sebab tu gua cadangkan system pilihanraya ni dimansuhkan aja!!! Kalau ada PRU, kalah lah BN nanti bai!! Umno tu melayu.. Bila lagi nak tolong melayu kaya raya? Kenapa dengki dengan mereka bai!! Siapa bantah, sila berambus! Jangan jadi warganegara Malaysia!!

Huh!!! Puas hati haku!!!!!!


Nukilan pujian2an untuk Umno oleh Ibtisam Da'iman

5 comments:

  1. Cadangan tuan saya 110% setuju.. Kerajaan sepatutnya hapuskan pilihanraya n mansuhkan SPR... Ini baru demokrasi terpimpin...

    ReplyDelete
  2. http://blog.marhaen.info/laman-utama/1-artikelmarhaen/2792-minit-mesyuarat-alies-anor-a-sidek-baba
    http://mimpi-senja.blogspot.com/2013/04/terbongkar-projek-jatuhkan-dsai.html

    3. Lain-lain hal


    "Akan ada pergerakan Polis dan Tentera bersekala besar di Sabah pada bulan Januari dan Februari 2013."

    Betulke minit ni, kalau betul memang sejak Dis 2012 lagi telah ada perancangan @ lahad datu yang menagih korban nyawa?

    ReplyDelete
  3. Kenapa nak membazir beli cincin mahal2? Dalam islam pon dilarang kita untuk membazir.. Membazir tu bukan cara unruk menolong tapi memusnahkan lagi adalah..

    Bahasa tu canrik sikit x boleh ke? Pliz tunjuk contoh yg baik untuk rakyat malaysia..

    Btw, kau ni backup BN ke perli..? X paham aku..

    Hidup melayu....!!! X kisah lah BN ke PAS janji melayu and islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahasa sarcastic pun lu tak paham ke?
      muahahahahahaha...
      Umno mana boleh cakap baik2.. depa tak paham...

      Delete
    2. ok.. sekarang gua da paham...
      lu sarcastic sangat lah bro.. haha

      Delete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...