Sunday, May 12, 2013

Hot!!! SPR sudah kelam kabut.....

Wohoooooo....!!!!!!!!





Babun ni nak marah kat Pakatan bila ada wakil persatuan yang hantar memorandum membantah keputusan PRU13 yang penuh dengan penipuan dan salahgunakuasa. Klik sini.

Kalau ramai yang hantar memo tu tandanya pilihanraya kali ni memang penuh dengan segala muslihat dan penipuan yang sememangnya di ketahui oleh SPR. Klik sini untuk tengok bukti2 bahawa PRU kali ni memang hamjad.

Yang dia nak marah kenapa pulak? Normal la kalau sesuatu agensi kerajaan tu dihantar memorandum untuk menyatakan rasa tak puashati dengan perjalanan sistem pilihanraya yang korup ni. 

Paling menyedihkan bila Timbalan Pengerusi SPR ni bernada seperti suara Umno/BN dalam membuat ulasan tentang memorandum yang di sampaikan. Selalunya orang yang buat salah jer yang melenting bila dia ditohmah sebegitu. 

Wa cuma nak nasihatkan kat Timbalan Pengerusi SPR dengan pengerusi2nya sekali supaya relaks sikit. Jangan gabra sangat bila penipuan secara terangan terserlah dan disebarkan di seluruh dunia dengan kemajuan teknologi. Nanti makin nampak kegugupannya.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

28 comments:

  1. kita buat solat hajat ramai supaya Allah menurunkan musibah pd mereka berdua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat mana?mintak stadium kat kl lagi cantekk.

      Delete
    2. nak cadangkan, buat serentak kat seluruh negara, terutamanya kat negri2 bawah pakatan.....buat setiap malam sampai nampak kesan....amacam

      Delete
    3. Setuju solat hajat Dan boikot sekali Utusan Meloya, TV3 dan NST sampai dia pupus. Sinar diharap dapat buat akhbar English sebagai alternatif.

      Delete
  2. Kalu pr menang spr xsalah...betul belaka...kalu kalah semua org salah.....dah memng ketentuan ALLAH saw...kena terima.....mungkin ade hikmahnye....xpayah sembahyg hajat utk musibah kat org...tu namanye jahil bro....

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis tu bukti2 yg dikumpulkan tu apanya?? gambar Bangla main undi2 kat Msia???

      Delete
    2. spr pengkianat negara..muga Allah menurun kan musibah ...
      atas kezaliman mereka..trg lagi besluh menipu..senang2 suruh org menerima penipuan mereka..wak lu..hikmah pa benda..
      baca lah brita berfakta bro..tgklah Najib mng spai 40gibu..mana dtg org tu..ternyata antu belaan nya ngundi tuk nye ...pekan penduduk lbh ramai dr kuantan..apa barang bro

      Delete
    3. Anom 12:35.....
      Bukan ALLAH saw (itu utk Nabi Muhammad saw lah) tapi subhanahuwa Taala.

      Delete
    4. menang ke kalah ke yang salah tetap salah dan perlu diperbetulkan biar nampak adil untuk semua pihak

      Delete
    5. Kau ni mesti salah sorang kakitangan SPR. Tau takut, tanggal tulang lutut!! Kalau SPR buat perkara betul apa hal apa sembahyang hajat? Kau ingat ALLAH nak dtgkan bala & musibah tu sebarangan pada org yg tak salah?

      Delete
  3. spesies anjing ni.... kalau tak menjilat dan menjelirkan lidah tak sah.... hantar memo kata tak tau undang2... kalo tak hantar kata takde org yg nak bantah... sendiri buat peraturan sendiri langgar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pasal bro..
      nada bunyi berirama melodi alunan Umno. Sapa tak bising..

      Delete
  4. Kita buat sembahyang hajat dan berdoa minta ALLAH turun bala pada sesiapa yang menipu atau terilibat sama menipu dalam PRU 13 lepas , Ada di kalangan para sahabat pernah memohon pada ALLAH agar di timpa bala ke atas orang fitnah nya . di mana di akhir hidup orang tersebut telah menjadi buta.

    ReplyDelete
  5. puak nie bukan takut allah.... kalau takut dia tak menipu lah....

    ReplyDelete
  6. kita solat haja ka...
    baca yaasin ka...
    depa tak heran...
    apa pun
    jenis setan yg dikenali

    ReplyDelete
  7. Timbalan SPR(Suruhanjaya Penipu rakyat) inikan ahli UMNO!Memang patut sangat kita doakan bala kepada dia nih! Dan jika ada bukti tentang perbuatan khianat, tipu,seleweng dan salahguna kuasa maka heret dan dakwa! Jangan sekadar memo aje takut jadi memorendam! Jangan lupa untuk(jika ada bukti) dakwa sama ketua jabatan atau agensi lain yang terbabit sama dalam menipu pilihanraya kali ini seperti Jabatan yang keluarkan IC, yang benarkan Bangla,myammar,siam masuk, yang sponsor pengangkutan dan lain-lain. Rasanya jika penipuan PRU13 ini benar, maka ianya bukan tindakan SPR berseorangan, ini adalah kerja malaon-malaon secara berkumpulan! Siasatlah waima peranan Polis sendiri dan pejabat Piem!

    ReplyDelete
  8. Yg satu pihak steady aje, yg satu lagi nampak emosi sikit. Steadyla. Selamat Malaysia

    ReplyDelete
  9. sumbat aja penyamun dua ekor ni dalam penjara,baru dia tau kuasa rakyat kuasa keramat!!!

    ReplyDelete
  10. Setuju sangat, bagi 2 ekor barua tu mengelupur.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. SRP lagi mulia dari SPR

      Delete
  12. Pr kalsh sbb pas dan pkr tak tau nak mengalah. Masing2 nak bertanding utk kejar pangkat dan jawatan. Akhirnya yang dikejar tak dpt, yang dikendong keciciran. Kedah dan perak menjadi bukti sikap tamak dan gila kuasa menjadi penyebab kegagalan pr. Masing2 nak tunjuk ego dan besar kepala. Jangan salahkan spr bulat2 tapi sembunyikan kelemahan diri sendiri. PRU 14 esok pun, mangkok2 ini akan mengulangi kesilapan yang sama tanpa memikirkan bahawa yang menjadi mangsa ialah pengikut bawahan dan rakyat biasa. Untuk anggota pr, mari kita suruh mangkok2 tu masuk umno klu nak cepat kaya.

    ReplyDelete
  13. kite xde hak utk memberikan hukuman dan doakan x elok.jd kite doa agar ALLAH beri petunjuk kepada org ramai...bia 1 dunia nampak dengan petunjuk yg Dia berikan....

    ReplyDelete
  14. OK lah semua. Jangan nak gaduh lagi. Malam ni kita buat solat hajat serentak.Doa camni
    "Ya Allah tuhan yang memiliki alam semesta ini, dengan kekuasanmu keatas kami, kami memohon kehadratmu Ya Allah, Engkau binasakan lah pemimpin2 yang menzalimi rakyat, yg rasuah, yg merompak harta negara, yg berpura-pura menyayangi agamamu demi kepentingan politik mereka.
    Sesungguhnya BN serta kuncu2nnya, SPR,JPN,PDRM dan ahli2nya telah melakukan penipuan pada pilihanraya yang lalu, maka kami hambamu yang tertipu memohon kepadamu Engkau lumuhkan lah tangan2 mereka yang bersubahat melakukan penipuan tersebut.
    Rabbana ............dan seterusnya.

    ReplyDelete
  15. kalau cucu cucu atok kat rumah tu tidak jujur jgn marahkan mereka. atuk tunjuk contoh demikian pada cucu cucu

    ReplyDelete
  16. yg salah ttp salah biarpun undang2 dunia mengatakan benar...moga Alla memberi hidayah kpd yg batil dan menunjukkan kebenaran yg hak

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...