Friday, April 19, 2013

Ini kali lah kasi jahanam mamat ni...




Sapa barua ni dalam Pakatan Rakyat? Memandai2 keluar kenyataan seolah2 mewakili suara Majlis Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat jer mangkok ni.


Timbalan Presiden PKR yang hamjad ni mintak supaya PSM tak payah mintak kerusi Dun Semenyih dan Jelapang? Lu sapa nak nasihatkan orang? Klik sini.

Lu tu pun bukan original punya pejuang. Lagi mau bising ka? Masa era sokongan terhadap PKR dan Pakatan pada tahap yag corot dulu, lu kat mana? Mana lu lari bersembunyi? Lu busy uruskan bisnes lu dengan anak2 Tun Madey ke Azmin anak Ali oi!!!

Kini bila Pakatan dah kuat dengan sokongan rakyat atas sentimen mahu menukar kerajaan yang ada, lu pulak sebuk2 nak ambil kesempatan seolah2 lu la pejuang sejati. Lu letak semua calon kroni lu tanpa memikirkan samada diterima atau tidak di peringkat bawahan.

Lu ingat rakyat sokong PR sbb lu? Lu jangan silap la bhai! Rakyat mahu perubahan dan option yang ada cuma Pakatan Rakyat. Tu jer.. Jangan sesuka hati jer lu nak letak calon2 yang semua dari kalangan kroni lu. Lu nak kuasai Putrajaya dengan sendiri tanpa memperdulikan rakan lain dalam Pakatan ke hapa ni??

Jika ditakdirkan kali ni Umno/BN tumbang, kejatuhan Umno/BN merupakan amaran keras kepada Pakatan Rakyat supaya berkerja dengan telus, jujur dan amanah, jika tak mau terima nasib yang sama dengan Umno lagi 5 tahun akan datang. Jangan jadi barua yang ambik kesempatan atas ketelusan orang lain..




14 comments:

  1. ini kenyataan dari blog mangkuk ayun mana nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian..
      Lu masih belum nampak realitynya..

      Delete
  2. Dia tak mangkuk hayun, sebaliknya memberi kenyataan yg benar, dan sedang berlaku sekarang ini. Lepas kalahkan bn, kita kena jatuhkan azmin ali pula.

    ReplyDelete
  3. setuju...setuju.......nak buat keras kepala.....org cuma fikir ABU ABCD.....bukan suke kat hipokrit ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat N9 dia letak semua kroni dia aje...calon grassroot di ketepikan...aku tak tau la ape masib PKR N9 dlm PRU ni...Harapkan jentera PAS aje yang kerje kuat,,nasib baik ada PAS.

      Delete
  4. Kenyataan ni datangnya dari blog pencacai UMNGOK/BN. Perjuangan YB Azmin sekurang-kurangnya masih teguh dibelakang DSAI bukan macam pencacai yang lain. Klau nak dikira dah berapa ramai yang berpaling tadah dari DSAI yang dikira perjuangan mata duitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teguh kat belakang DSAI???
      Masa DSAI masuk belayar kat Sg Buluh dulu mana dia menghilang?? Senyap jer...
      Siap dapat AP lagi walaupun bukan MP waktu tu...

      Delete
  5. ini kalilah jangan kali undi tempat jantan sial ni bertanding bhai...... jom sama sama kita kuburkan Azmin Ali bersama UMNO.....

    ReplyDelete
  6. betul..kuburkan mamat ni...Aru PSM memang pejuang rakyat tulin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa AA ni adalah duri dlm daging PKR...bukan seorang pejuang tilin sebaliknya 1000% bawak DNA UMNGOK.

      Delete
  7. PSM is the most underrated political party in malaysia but in reality, they're the most civilized, trustworthy and with highest integrity. Salute to 'em.

    ABCD

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul bro...
      dan kini PSM pulak sudah menjadi platform utk anak muda meluahkan ekspresi mereka.

      tak mustahil, lepas Pru13, PSM pulak yg akan menjadi tunjang gerakan rakyat..

      Delete
  8. Poyo la awak ni..

    ReplyDelete
  9. Para blogers diharap dpt mengenepikan sentimen2 sebegini sebelum pru13, kita di pakatan rakyat sdg bekerja keras utk tumbangkan BN, bior BN tumbang dulu, lps tu buat le ape pun....perjuangan belum selesai. Sabo Yop.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...