Tuesday, April 9, 2013

Perhatian!!!! Langkah2 awal apabila PR tawan Putrajaya...

Berikut langkah-langkah yang perlu diambil oleh Pemimpin PR sejurus PR tubuh Kerajaan persekutuan pada PRU13 nanti...

1 - Sediakan lorong khas TOL kepada penyokong UMNO yang mahu membayar TOL. Ini kerana mereka menolak untuk penghapusan TOL.

2 - Sediakan pinjaman PTPTN khas untuk Aspirasi-UMNO belajar. Ini kerana mereka menolak pendidikan percuma dan penghapusan PTPTN (Hutang wajib bayar kata mereka).

3 - Sediakan pam khas untuk penyokong UMNO membeli petrol dengan harganya sama seperti dizaman BN. Ini kerana mereka tidak bersetuju harga bahan bakar itu diturunkan.

4 - Sediakan borang khas untuk penyokong UMNO beli kereta dengan harganya sama seperti dizaman BN. Ini kerana mereka tidak bersetuju cukai eksais dihapuskan.

5 - Sediakan kaunter bayaran khas tarif AIR/ELETRIK/ASTRO dengan tarif seperti dizaman BN. Ini kerana penyokong UMNO tidak bersetuju kadar tarif ini diturunkan.

6 - Sediakan syarikat khas membina rumah dengan harga yang sama seperti BN untuk Penyokong UMNO beli. Ini kerana mereka tidak setuju harga rumah diturunkan.

7 - Gaji khas minima rm900 oleh BN dikekalkan kepada pekerja yang memegang taraf pennyokong UMNO. Ini kerana mereka tidak setuju gaji minima rm1100 sebulan.

Sila SHARE.. Biar Macai-Macai Membacanya... ::.kikiki.::



Sumber : Em Kay Bee

1 comment:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...