Thursday, January 3, 2013

18SX : Artis seksi gila babas kantoi??


Artis ni memang pernah bikin gempak kat Malaysia ni dulu berikutan pendedahan2 ekslusif dan seksi melebihi populariti dia sebagai artis.

Berlakon pun jarang2 tapi kalau bab cerita kontroversi, dia memang boleh berada di top ranking. Bukan popular tapi bebal.

Kali ni kantoi pulak pasal ada memiliki pil Eramin 5. Lantak la kat lu, janji lu boleh glamer lagi. Tapi bukan dengan cara yang positif.
Boleh klik sini untuk baca kisah artis pompuan ni yang kantoi dengan kawan dia. Kawan ke, boyfriend ke atau kekasih gelap ke, terpulang la kat dia asalkan dia bahagia dengan cara negatif dia untuk popular.. 


keh keh keh keh keh keh keh keh...

Tapi awal2 lagi dia ngaku tak salah dan telah di kenakan jaminan berjumlah RM2000 untuk setiap seorang. Boleh klik kat sini pulak untuk laporan berkenaan pembebasan dia. Korang nilaikan la sendiri bagaimana kehidupan sebagai seorang artis yang penuh dengan glamer tapi mudah tergelincir dari segi akhlak ni.

3 comments:

  1. Bhai Madie...

    Pergh... lucahnyer post blog lu nih... hahaha... nasib baik gua kat opis.. kalu kat rumah... mampuih... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh keh keh keh...
      off politik sikit walaupun ada sangkut paut...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...