Sunday, November 11, 2012

Skandal Lee Chong Wei?

Wa tak tau nak kata apa tapi ni la hakikat bila tak reti nak menghormati majlis orang.. Siapa yang berkahwin dengan siapa ni yang sebenarnya ni??


Tak pernah terjadi dalam sejarah sesebuah perkahwinan, pengantinnya terpaksa duduk berjauhan dan ada 'tembok besar' yang menghalang pasangan pengantin dari menikmati hari2 bahagia yang menjadi sejarah mereka. 

Tapi itu la yang terjadi dalam majlis resepsi jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei dengan pasangannya, Wong Mei Choo bila majlisnya dihadiri oleh First Lady Of Malaysia. Pasangan pengantin terhalang oleh 'tembok besar' yang tak sedar diri.

Kalaupun kehadiran Rosmah Mansor sebagai tetamu terhormat atas jemputan Lee Chong Wei sendiri, adakah rasional dia menjadi penghalang kepada pasangan pengantin kerana dia duduk di tengah2 antara kedua2 pengantin baru tu. Tak paham betoi la dengan perangai Rosmah yang lebih sudu dari kuah ni.

Wa ingat PM Najib jer yang kena kontrol, rupa2nya majlis orang pun dia bantai seolah2 dia pulak yang kahwin pada hari ni. Memang macam gampang sungguh la FLOM ni.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Klik sini, TQ..

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...