Sunday, November 11, 2012

Katak pembohong!!

Apa boleh buat kalau dah jadi katak upahan. Kena la tunjukkan 'taring', mana tau kot2 dapat jadi calon kat mana2 kerusi yang rasa selamat untuk bertanding atas tiket Umno. Kalau tak buat macam ni, sapa nak percaya kan.

So, wa sikit pun tak heran bila kumpulan2 katak ni begitu lantang dan mendapat liputan utama media2 pecacai kononnya untuk mempertahankan aqidah umat melayu Islam kat dalam negara ni. Dan itu la yang dibuat oleh Zulkifli Nordin dari Kulim Bandar Baru ni. Klik sini.

Cuma nak bagitau sikit kat Zul Kulim ni, ambik pi la mana2 lawyer sekalipun, dah terbukti bahawa Utusan ni dah terlampau kerap kalah dalam kes saman. Lawyer2 yang sebelum2 ni bodoh2 belaka ke? Sampaikan dah berjuta2 RM media pecacai ni kena bayar.

Mengikut kefahaman wa, apa yang tertulis dalam Perlembagaan Negara berkenaan isu kebebasan beragama tak tulis pun hanya terpakai bagi orang2 bukan melayu. Bukan wa nak sokong apa yang di lontarkan oleh Nurul Izzah, MP Lembah Pantai tapi itu la hakikatnya.

Lagi satu yang wa tak bleh blah dengan kenyataan dari Zul Kulim from Kulim Bandar Baru ni bila dia bermati2an mempertahankan Utusan yang setiap hari menghasut rakyat supaya membenci pemimpin Pakatan dan menjadi batu api dengan laporan rasis kemelayuannya tu. 

Sudah2 la tu Zul Kulim oi! Suratkhabar Utusan ni bukan laku sangat pun. Banyak yang jadi kertas buat bungkus nasi lemak yang orang beli secara bundle sebab tak habis di jual. Kalau nak ampu untuk dapatkan kerusi bertanding pun, buat la cara lain. Penduduk Kulim Bandar Baru dok tagih janji penipuan yang hang dah buat tu. Jangan nanti nak mati, kena mintak ampun dengan seluruh pengundi yang dah bagi undi kat hang sebab hang bertanding dulu pun atas tiket PKR. 

Dan wa nak bagi amaran kat hang, hang menang hari tu pun bukan sebab hang bagus tapi sebab penduduk kat situ dah tolak Umno. Kalau hang nak sangat bertanding kat situ kali ni, guna lambang Umno/BN pulak lawan calon dari Pakatan kat situ. Ada bran??

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Klik jugak kat sini, TQ.




1 comment:

  1. Aku cadangkan Zul Kulum ni guna lambang PARTI CHAP KATAK.

    ha..ha..ha...

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...