Monday, October 29, 2012

Hairie Othman nak kawin dengan anak Datuk?


Kalau betul seperti yang di laporkan oleh portal gossip hiburan Rotikaya ni, wa ucapkan tahniah jer la. Mungkin dia dah bertemu jodoh yang serasi.

Mengikut laporan portal tu, pasangan ni bakal di ijabkabulkan pada bulan November ni. Hairie dengan pasangannya, Dahlia Diana bakal mengadakan majlis mereka di Dewan Semarak Kayangan Felda, Kuala Lumpur.


Dengar khabarnya bakal isteri hairie ni anak Datuk. Datuk mana wa tak tau la. Cuma kita pun tahu ideologi politik Hairie kini lebih condong kepada Pas malah telah pun menjadi ahli. Datuk ni terlibat dengan politik ke tidak? Atau ahli perniagaan. Maklum la kalau dah ada title Datuk ni mestinya orang2 besar.

Apapun wa ucapkan tahniah kat Hairie and welcome back to the club. Apa nak kesah kalau bapak mertua dia berfahaman politik berlainan, malah ini bakal membuktikan bahawa rakyat Malaysia dah matang. Dah tau nak membezakan soal, peribadi, keluarga dan idologi politik.

Semoga berbahagia dan berkekalan hingga akhir hayat and sekali lagi wa ucapkan tahniah.

1 comment:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...