Thursday, July 5, 2012

Sambungan Siapa Rosmah Mansor yang sebenar??

Berasal dari Negeri Sembilan. Orangnya kecil molek, berkulit cerah dan mempunyai tahi lalat besar di pipi.  Tahi lalat saiz duit siling lima puluh sen. Mengikut cerita orang-orang tua itu adalah tahi lalat bertuah. Kerana tuah tahi lalat itulah agaknya beliau dapat berkahwin dengan Datuk Seri Haji Najib Tun Razak.

Tetapi, sekarang khabarnya tahi lalat bertuah itu sudah dibuang. Khabarnya beliau pergi buat “plastic surgery” di Jepun. Banyak ribu RM juga habis. Tidak apalah kerana semua PM Najib yang tanggung. Duit rasuah yang PM Najib dapat dari Vincent Tan pun tidak habis. Duit balak tidak usah kira, tidak luak sikit pun.

Rosmah seorang wanita berpelajaran tinggi. Dapat ijazah dalam dan luar negeri. Bijak orangnya dan petah bercakap. Gaya dia bercakap memang boleh pikat hati orang, terutama kaum lelaki. Sayang kelulusannya disalahgunakan. Kelulusan tinggi digunakan untuk memancing orang-orang lelaki yang sudah beristeri dan berpangkat serta kaya-raya.

Menurut cerita mereka yang pernah tidur dengan Rosmah, sebagai teman permainan dan teman tidur beliau tidak menjemukan. Dia pandai bergaya dan “fashionable”.  Senyuman dan jelingan boleh membuat lelaki hidung belang dan buaya seperti Ketua Menteri Melaka, Rahim Thamby Chik dan PM Haji Najib Tun Razak melutut kepadanya.

Bekas pelajar Sekolah Menengh Tunku Kursiah, Seremban. Mengikut kawan-kawan yang sama bersekolah dengannya, beliau terkenal sebagai pelajar yang ego dan suka menunjuk-nunjuk. Tidak punya ramai kawan rapat di kalangan pelajar-pelajar perempuan. Tetapi punya ramai teman lelaki. Pantang nampak lelaki kacak dan berada. Sejak di sekolah menengah lagi sudah selalu bertukar-tukar pasangan.

Sebagai gadis lincah, kalau boleh dianggap masih gadis semasa menuntut di Universiti Malaya, beliau sangat popular dan terkenal di kalangan penuntut lelaki. Beliau menjadi Ahli Persatuan Kesuma dan aktif dalam pertunjukkan-pertunjukkan kebudayaan yang dianjurkan oleh pihak universiti. Secara peribadi dikatakan beliau ini sangat periang dan peramah.

Di antara Rosmah dengan Rahim Thamby Chik, mereka sudah berkenalan sejak di kampus lagi tetapi hanya sebagai kawan kenalan biasa sahaja. Rahim Thamby Chik juga terkenal   dengan sifat buaya di kampus. Ada juga orang kata Rosmah ada taruh hati pada Rahim. Tapi perangkapnya tidak mengena. Rahim terlepas dari perangkap Rosmah.

Sesudah bertunang dengan Aziz, bekas suaminya beliau masih lagi berpoya-poya dengan lelaki lain. Beliau sungguh hebat dan “hot”. Pantang disapa oleh lelaki terutama yang kacak-kacak.

Dikatakan juga Rosmah suka main “jim ramy” dengan anak-anak lelaki Raja Nong Chik.  Semasa itu beliau berminat kepada salah seorang anak Raja Nong Chik bernama Salleh.  Ini setelah jadi isteri Aziz. Betul ke?

Ramai orang tidak sangka macam mana Aziz boleh tersangkut hati dengannya. Semasa di kampus lagi beliau sudah di cap sebagai jamban.  Aziz budak baik dan lemah lembut orangnya.  Dikatakan dia berkahwin dengan Aziz atas dasar suka sama suka.

Semasa berkerja dengan Island & Peninsular Bhd, sebagai PRO, Rosmah berkesempatan bergaul dan berkenalan dengan ramai VIP, termasuk menteri-menteri dan timbalan menteri, perangai buruk lamanya kembali semula. Beliau mengambil kesempatan dari tugasnya yang membolehkan dia selalu pergi “out-station” dengan membuat pertemuan-pertemuan sulit dengan lelaki terutama VIP yang diminatinya. Rosmah dilantik jadi pengurus kerana dapat banyak projek bagi pihak syarikatnya. Senang dapat projek kerana sanggup gunakan dirinya sebagai umpan. Bossnya Azwa sangat sayang padanya dan menaikkan pangkatnya.

Mengikut kata kawan-kawannya, Rosmah pernah berkata satu hari nanti, dia mesti berkahwin dengan orang besar.  Dia gila kedudukan dan gila pangkat. Cita-citanya berjaya bila dia dapat mengahwini PM Najib walaupun sebagai isteri yang kedua ataupun lebih tepat sebagai perampas suami orang.

Seorang kawan memberitahu, pernah seorang Datin, isteri bekas seorang Menteri yang sekarang dikatakan sudah menjadi salah seorang Naib Presiden UMNO memberitahunya, semasa Jemaah Menteri dan Timbalan Menteri mengadakan sidang mesyuarat di Sarawak, dalam masa rehat beberapa orang Timbalan Menteri dan Menteri telah bercakap tentang Rosmah. Mereka buat perbandingan sesama mereka tentang pengalaman masing-masing dengan Rosmah.

Kesimpulan dari cerita itu membuktikan seolah-olah kebanyakkan dari mereka telah meniduri Rosmah. Rosmah yang sekarang ini sudah menjadi isteri PM Najib yang sah. Apakah ini sudah  jodoh?  Kasihan Najib.  Kalau cerita ini benar, Rosmah bolehlah juga dianggap sebagai janda tidak rasmi kepada ramai lelaki atau “spare tyre” mereka.

Isteri yang lebih cantik, lebih setia ditinggalkan dan ambil pulak bekas sisa-sisa orang.  Macam sudah tidak ada perempuan lain untuk diambil sebagai isteri.

Dari cerita orang yang rapat dengan Rahim Thamby Chik, sebelum Rosmah diperkenalkan kepada Najib beliau adalah teman seranjang Rahim.  Rosmah berharap dapat kahwin dengan Rahim. Rahim ini hebat orangnya dan bukan calang-calang lelaki. Rosmah tidak dapat tundukkan Rahim disebabkan Rahim lebih bijak darinya. Rahim tahu PM Najib suka perempuan-perempuan seperti Rosmah. Mereka satu kem. Kem buaya darat. Mengikut cerita kononnya dalam dia sudah jadi isteri Najib, dia tetap masih berjumpa Rahim.  Betul ke? Kalau betul, jahat sungguh perempuan ni…

Untuk melepaskan dirinya dari Rosmah, Rahim cepat-cepat paskan Rosmah kepada PM Najib.  Dia memberi pengakuan kepada Rosmah, jikalau dia baik dengan PM Najib, dia boleh dapat kawasan balak. Negeri Pahang banyak balak, Melaka mana ada apa.

Rahim bukan mudah dikenakan orang. Di Negeri Melaka ketika dia menjadi Ketua Menteri, dialah raja. Mengikut cerita orang-orang Melaka kononnya beliau pernah menghalau Pegawai-pegawai Majlis Ugama Melaka dan Polis dari bilik hotelnya di Hotel Ramada. Mereka datang  menyerbu ke bilik hotel itu apabila menerima laporan ada orang berkhalwat. Apabila sampai ke bilik itu, yang di dapati berkhalwat pulak ialah Ketua Menteri Melaka sendiri, Rahim Thamby Chik dengan seorang gadis jurujual.

PM Najib walaupun buaya besar seperti Rahim Thamby Chik, kena dengan Rosmah dia kalah dan terduduk. Lupa diri, lupa anak bini. Balak Pahang pun habis dia berikan kepada Rosmah.  Hotel Hyatt Kuantan menjadi tempat mereka bercikaro tidak kira siang atau malam setiap kali Rosmah datang ke Kuantan.

Apabila PM Najib ke Kuala Lumpur, mereka bercikaro pulak di Hotel Shangri-la kerana PM Najib tinggal di situ dan pejabat Rosmah di Bangunan SPK berhampiran dengan hotel itu.
Sejak dia mengadakan hubungan sulit secara haram dengan PM Najib, dia lupa terus kepada suami dan anak-anaknya.

Mengikut cerita orang, Rosmah, PM Najib dan Toh Puan Rahah masa pergi ke Mekkah kali kedua, mungkin untuk membuang dosa kononnya, semasa dia berjalan mengelilingi Kaabah, dia dikatakan terkena balingan batu yang tidak tahu dari mana arah datangnya.

Sumber : ckcounterpunch

20 comments:

  1. Mohon buat pautan blog:

    rizuwankini.blogspot.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANDA PENGEN CEPAT KAYA MELALUI JALAN PESUGIHAN TUYUL DAN ANDA JUGA BISA MENANG MELALUI ANGKA-ANGKA TOGEL 2D 3D 4D 5D 6D.
      >>>>>KISAH NYATA DARI SAYA <<<<<
      Aslamu alaikum wr wb..
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis
      dan berbagi kepada teman2 melalui room ini,
      sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga
      dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki,
      namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang,
      hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yang saya punya,
      akhirnya saya menanggung hutang ke pelanggan-pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 600 juta ,
      saya sudah stress dan hampir bunuh diri anak saya 3 orang masih sekolah di SMP / SMA dan juga anak sememtarah kuliah,tapi SUAMI saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anaka-naknya ditengah tagihan hutang yang menumpuk,
      demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue,
      ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman
      dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya.
      dulu katanya dia juga seperti saya setelah bergabung dengan AKI DARMO hidupnya kembali sukses,
      awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir
      dan melihat langsung hasilnya, `
      saya akhirnya bergabung dan menghubungi AKI DARMO di No 0823-1014-2255
      Semua petunjuk AKI DARMO saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim,
      Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya,
      akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya,
      semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha,
      kini saya kembali sukses terimaksih AKI DARMO saya tidak akan melupakan jasa AKI.
      JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH,
      SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI DARMO DI 0823-1014-2255

      ((((((((((((DANA GHAIB)))))))))))))))))
      Pesugihan Instant 5 MILYAR
      Mulai bulan ini (January 2016) Kami dari padepokan mengadakan program pesugihan Instant tanpa tumbal,
      serta tanpa resiko. Program ini kami khususkan bagi para pasien yang membutuhan modal usaha yang cukup besar,
      Hutang yang menumpuk (diatas 1 Milyar), Adapun ketentuan mengikuti program ini adalah sebagai berikut :
      Mempunyai Hutang diatas 1 Milyar
      Ingin membuka usaha dengan Modal diatas 1 Milyar
      dll
      Syarat :
      Usia Minimal 21 Tahun
      Berani Ritual (apabila tidak berani, maka bisa diwakilkan kami dan tim)
      Belum pernah melakukan perjanjian pesugihan ditempat lain
      Suci lahir dan batin (wanita tidak boleh mengikuti program ini pada saat datang bulan)
      Harus memiliki Kamar Kosong di rumah anda

      Proses :
      Proses ritual selama 2 hari 2 malam di dalam gua
      Harus siap mental lahir dan batin
      Sanggup Puasa 2 hari 2 malam ( ngebleng)
      Pada malam hari tidak boleh tidur
      Biaya ritual Sebesar 10 Juta dengan rincian sebagai berikut :
      Pengganti tumbal Kambing kendit : 5jt
      Ayam cemani : 2jt
      Minyak Songolangit : 2jt
      bunga, candu, kemenyan, nasi tumpeng, kain kafan dll Sebesar : 1jt
      Prosedur Daftar Ritual ini :
      Kirim Foto anda
      Kirim Data sesuai KTP
      Format : Nama, Alamat, Umur, Nama ibu Kandung, Weton (Hari Lahir), PESUGIHAN 5 MILYAR
      Kirim ke nomor ini AKI DARMO: 0823-1014-2255
      SMS Anda akan Kami balas secepatnya ATAU KTIK -- http://fleepster09.blogspot.co.id
      Maaf Program ini TERBATAS hanya untuk beberapa Orang saja..?

      Delete
  2. Ikutkan kata Nalakaruppan pulak..anwar ni selain main bontot ngan drebar sendiri, dia juga ada main dengan itu azwan ali punya adik punya bini..dia punya nama apa nama neey samsidar itu macam...lepas cerita asal usul rosmah, itu asal usul samsidar jugak lu mesti mau cerita..hihihi..ini baru betul2 punya keadilan..ermmm

    ReplyDelete
  3. anwar main belakang..najib banyak jahat..2-2 tak bleh jadi PM..kita patut angkat Lim Guan Eng jadi PM Malaysia..tabirrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takbir pada kafir laknat. Teruklah kau ni

      Delete
  4. Jim Rammy tu apa maksudnya???

    ReplyDelete
  5. saya suka rosmah dia rajin tolong budak-budak MARA ...bagi nasihat
    saya tak suka video seks anwar


    popular password=rosmah dalam kampung 1malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai
      daun ketum 1 dollar sehelai

      Delete
  6. Jangan buat fitnah!
    takkanlah Rosmah seteruk tu..

    ReplyDelete
  7. Ingatlah penulis artikel..jari kamu yg memfitnah dan membuka aib datin seri rosmah..akan dihadapkan di mahkanah keadilan Allah di akhirat nabti..terimalah kamu balasan setimpalnya..kamu akan muflis dunia akhirat kerana semua pahala kanu akan Allah bagi kpd org yg kanu fitnah dan dosa org yg kamu fitnah akan diberi pd kamu..jahat betul peribafi kamu..walaupum datin seri bersalah..biarlah Allah menghukum dia..siapa kamu boleh menghina dan menghukum org lain..insaflah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu bro, melampau sgt apa yg di kesahknya, dia sendiri xtau kebenaranya tp berani menulisnya, bertaubat lah wahai penglipor lara . . .

      Delete
  8. Secelaka-celaka org adalah org yg dilaknat Allah kerana suka membuka aib org..moga Alkah menghukum kamu di dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Mungkin Rosmah dan bertaubat. Setahu saya tiap2 Jumaat Rosmah buat kelas agama dan taskirah sekira beliau ada dia Malaysia.

      Delete
  9. Lu memang x kesah tp Allah kesah.

    ReplyDelete
  10. urusan dia dgn tuhan

    ReplyDelete
  11. Salam mullah qadammullah...bawak-bawaklah bertaubat...qhulu nabsin zaikatul maut...setiap yang hidup dan bernyawa pasti akan menemui mati...dalam kubur tanggunglah sendiri..time tu tak ada hakim nak bela pun...kalau tak betui pada rakyat sendiri tanggunglah...dan sendiri mau ingat...ikutilah seperti khalifah saidina umar alkhatab..jangan ikut mcm abulahab...akhirnya makan diri.....tepuk dada tanya selera .

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...