Wednesday, May 23, 2012

Memang sudah dijangka..

Wa sebenarnya memang nak ulas perkara ni sejak semalam lagi. Dan dalam posting wa yang sebelum ini pun wa dah suspek dah mamat ni tak akan bertahan lama dengan keputusan yang dah dia buat bersama2 dengan DS Nizar dan YB Sivakumar tu. Bleh klik disini dan disini. 


Tapi memandangkan wa ada hal2 lain yang perlu di utamakan, wa terpaksa dahulukan kerja wa. Sejak dari awal lagi keputusan mamat lembut king pasior kat Kampar ni sudah boleh dijangka. Amukan hanya untuk menarik perhatian pemimpin Umno Perak untuk beri perhatian kepada tuntutan yang dah dia buat.


Memandangkan wa duduk di kawasan yang sama dengan king pasior ni, jadi wa rasa macam terpanggil untuk memberi pandangan wa terhadap dia dan menilai kredibiliti mamat king pasior ni. 


Ternyata mamat king pasior ni memang penipu terhebat dan bangang mengalahkan tenuk cacat. Dah ada video dengan nyata pun masih lagi nak menipu rakyat Malaysia terutamanya rakyat negeri Perak.


Lu semua boleh tengok video kat bawah ni yang wa uploadkan sekali lagi masa dia mengamuk, maki hamun pimpinan Umno negeri Perak termasuk Ketua Umno Bahagian Kampar, Datuk Radzi Manan.




Ok, mungkin orang2 Umno akan kata masa tu dia tengah marah sebab tak dapat tender pasior yang telah dia bayar tu.. Ok cuba tengok pulak ulasan yang dibuat oleh MB mahkamah Perak ni..




Mamak MB mahkamah ni pun hentam kaw2 mamat king pasior ni seolah2 tak akan terima balik dah mamat ni sebab dah malukan Umno. tapi akhirnya mamat king pasior sampah ni tetap diterima balik. Sudah jilat ka ?


Ni ada lagi satu video oleh pimpinan Umno yang mengulas pasal isu mamat king pasior ni mengamuk sampai dedahkan habis segala pekung busuk yang terdapat dalam Umno..






 Bila mamat king pasior ni rujuk balik kepada Umno yang dihamunkannya di Batu Gajah hari tu, dia spin kata DS Nizar pulak yang menipu. Pelik sungguh mamat king pasior ni? Sedangkan dia yang beria2 telefon mintak DS NIzar datang masa tu. Akhirnya dia kata pulak dia tak panggil DS Nizar. Cuba tengok video kat bawah ni yang dia tuduh DS NIzar penipu bersiri tu..




Dan akhirnya mamat king pasior ni memohon maaf kepada MB mahkamah Perak sampai terghoyak2 wei!! Part yang ni la yang paling lawak tahap badut sarkas dah jadi nya mamat ni..


Last sekali wa tempelkan sekali video yang mengkantoikan mamat king pasior ni siapa sebenarnya penipu tahap badut sarkas terkena cabai campur belacan kat pungkoq. Jangan lepas ni dia pegi buat senaman pungkoq kat depan pejabat Umno bagi membuktikan kesetiaan dia kepada Umno sudah lah..




Apa pun yang terjadi, kes mamat king pasior ni ngamuk memang dah mendedahkan pekung Umno ynag selama ini memang dah diketahui oleh rakyat. Cuma kali ini orang kuat Umno sendiri yang dedahkan sebab kena kencing dengan pimpinan dia sendiri. Tapi bila bagi balik apa yang dia mintak, mencecet jilat balik sampai terghoyak2 merayu2 supaya diterima.


keh keh keh keh keh keh keh keh..


Ni la lawak terbaik dalam bulan ini dilakonkan oleh badut2 sarkas Umno termasuk sekali MB mahkamah Perak.

3 comments:

  1. jangan cakap banyak,gugurkan saja dari UMNO bior dia makan pasior

    ReplyDelete
  2. PR & BN toksah terima orang macam ni. Munafik+fasik=dipulau seumur hidup. Tukang cuci jamban yang amanah lagi mulia dari mamat ni. Semoga Allah membuka pintu hati dia untuk bertaubat nasuha.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...