Saturday, January 5, 2013

18SX : Kisah sedih seorang suami..??

Sadis, tragis dan meruntum jiwa kalbu la kisah mamat ni. Wa bebetul kesian dengan mamat ni yang terpaksa menempuhi cabaran hidup yang begitu getir kerana di paksa dan di desak oleh keluarga mertuanya supaya menceraikan isterinya, iaitu anak bapak mertuanya sendiri hanya kerana dia masuk Umno? Bleh klik link cerita sadis terlawak tu kat sini

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh...
Bagi wa la kan, kalau bapak mertua dia desak bagai nak gila sekalipun, talak terletak kat tangan lelaki la bhai.. Lu ni lelaki ke pondan? Lu punya suka la lu mau cerai ke tak bini lu, bapak mertua lu bukan ada hak apa2pun. Dan lain la kalau bini lu pulak pun yang terhegeh2 mintak cerai dari lu. Yang tu baru la betoi lu ada tekanan..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Cari isu lain la wei yang lebih membawa manfaat dari cerita bangang macam ni. Gamaknya ni la sebabnya ramai yang tak minat nak baca paper jamban ni. Wa pun tengah merayap terjumpa pulak artikel sadis wal bangang ni..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


7 comments:

  1. Bhai Madie...

    Hahaha... sedihnyer... tak tahan air mata gua mengalir.. hahahaha... Utusan nih memang terra buat lawak... Semalam kot pasai Justin Bieber... la nih pasai cerita telenovela nih plak... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai C++..

      Apa punya bacul la jantan kalau cerai bini sbb bapak mertua suruh...

      muahahahahaha...

      Delete
  2. Moralnya senang aje. Jangan sokong umno. Sokong ABU.

    ReplyDelete
  3. dah sah-sah kampung dia tu kubu UBN. lagi mau kencing. mu ni wak malu org dungun le.

    ReplyDelete
  4. Dengor cheghita pulak yeop ni ada masalah ape oghang kata pre-mature ejaculation...entah ape ntah tapi ceghitenye belum ape-ape dah tetembak awal ....lame tak kesudah bapak metua sughuh ceghai jer anak die kesian kat budak tu takkan nak sengsaghe beghagan selamenye.

    Nak tutup malu Yeop ni caghi helah kononnya Pak Mentua sughuh ceghai sebab dia masuk UMNO.........tak munasabah langsung alasan tu sebab sekaghang ni oghang belombe-lomba keluar UMNO masuk PAS, PKR, Melayu masuk DAP pun makin ghamai, yang sekor ni buat lawak masuk UMNO parti yang dah mampuih lepaih PRU!# ni....kah kah kah....

    ReplyDelete
  5. mau kena tanya mamat rockerman ni dia pcaya ka pas kapirkan ameno??? kalu dia pcaya: dia masuk parti kapir, kalu tak pcaya: dia masuk parti kaki kelingtong. kot mn pun kena ke btg idung dia. bodo punya org

    ReplyDelete
  6. Dia ni pengikut mazhab Fathul Bari kot????

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...