Saturday, May 19, 2012

GEMPAK!! Mengamuk dia ni weyh...



Pergh!!! Naib Ketua Pemuda Umno Kampar mengamuk. Semua dia hamuknya bila apa yang dihajati tak mampu untuk dipenuhi oleh kepimpinan Umno Perak. Bagi wa, pasal apa dia keluar, yang tu tak penting. Apa yang penting apa yang telah dia dedahkan untuk perhatian umum. Apa yang jadi amalan dalam Umno sejak sekian lama. 

Harap akan ada lagi pendedahan yang akan mendedahkan pekung Umno yang selama ini dok sebuk canang kata pertahankan melayu sedangkan realitinya mereka ini la golongan yang menghancurkan melayu. Ini hanya pendedahan dari seorang yang agak kecewa dengan sistem yang jadi amalan Umno sejak sekian lama.




2 comments:

  1. puki mak korng...umnossss...

    ReplyDelete
  2. Salam tuan punya blog,

    Saya melihat fenomena org umno keluar parti ni dah banyak berlaku. Dari satu sudut memang kita nampak baik tapi kalau dilihat dari sudut satu lagi, timbul satu persoalan di benak saya,
    "Ikhlas ke dia keluar parti umno?
    Terang dan jelas dia keluar parti kerana tak dapat projek, lepas ni dah tentu dia nak masuk PR pulak, kan? Apakah dia tidak akan dijanjikan jawatan dalam mana2 parti komponen PR? Dan jika 1 tahun, 2 tahun dalam PR pun masih tak diberi jawatan, apakah dia ni tidak mungkin akan mengulangi perbuatan yang sama?

    Susah nak harap orang macam dia ni...Apa pun, terserah kepada organisasi parti...

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...