Thursday, December 6, 2012

Pemimpin penipu, pecacai penipu, balaci double penipu..!!

Lagi ulasan wa pasal insiden di Gombak semalam. Barua Umno ni kata penyokong Pakatan yang mulakan dulu dan macam2 alasan lain yang budak tadika Kemas pun tak percaya.

Tak payah la nak buat muka belacan mintak simpati kononnya mereka yang di serang dahulu. Semua dah tau taktik Umno yang sering mendapat liputan media dan perlindungan dari pihak polis.

Bayangkan hingga kini pihak polis masih gagal untuk mengesan barua yang memulakan kekecohan semalam. Tapi wa rasa kalau yang memulakan tu dari pihak Pakatan, dah lama dah kena cekup merempat dalam lokap. Ni disebabkan ada perlindungan politik oleh barua2, maka pihak polis pun buat2 la tak nampak apa yang terjadi semalam sedangkan di sekitar tapak ceramah dah di kerumuni oleh para2 SB yang menyamar seolah2 penyokong Pakatan.
Laporan polis pun dah dibuat lebih awal memandangkan ada ugutan awal akan berlaku kekecohan jika ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di teruskan. Tapi apa reaksi pihak polis?

Nak baca apa yang cuba di kelentong oleh Ketua Pemuda Umno Bahagian Gombak, Megat Zulkarnain Omardin, bleh klik sini. Eh!!! dia ni melayu tulen ke???

Barua ni ingat penyokong Pakatan Rakyat macam anak2 buah dia ke? Senang kena kelentong dengan alasan lapok yang melayu akan hilang kuasa jika Pakatan mengambil alih tampok pemerintahan negara.

Itu la contoh yang jadi ikutan penganut ajaran Umno. Ketua@Presiden penipu, Menteri penipu, macai2 pulak berganda2 la tipunya. Dan yang paling sedih, budak2 yang mengikut tanpa mengetahui fakta sebenar senang benar tertipu hanya dengan upah nasi lemak sebungkus, air mineral sebotol dan duit minyak RM30. Tu jer nilai barua2 ni..




10 comments:

  1. dia anak melayu tulin sebab tu sanggup membuat onar pada sebangsa :(

    ReplyDelete
  2. Masa ni dia boleh tipu lagi tapi lepas PRU13 kita tengok dia nak tipu lagi tak? Tengok muka bukan saja muka PENIPU tapi PENIPU HARAMJADAH. Maaf terpaksa guna bahasa kesat kerana sesuai dengan muka yang bukan MELAYU ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka ni memang sesuai di maki secukup rasa jer..

      keh keh keh keh keh keh..

      Delete
  3. megat ni kawan aku dulu masa sekolah menengah. aku tahulah perangai dia. dia memang kaki tipu..kaki samseng suka belasah orang. sebab dia anak guru silat semua orang takut. sebenarnya omardin tu keturunan keling bapak dia keling tamil mualaf(baru masuk islam). omardin berani sesama orang melayu aje dgn oarang cina takut terutama tonto2 di KL kecut perut. megat ni pulak kaki nombor ekor n toto.

    ReplyDelete
  4. WAHAI kepada semua pendengar ceramah yang budiman.Ambil nama nama mereka ini.DAn cari nama ibu mereka.Sebelum dengar ceramah buatkan sembahyang JENAZAH pada orang orang ini.Ini lah senjata yang paling mujarap.

    ReplyDelete
  5. dapat mna nma megat tuuuuu......bombay?????

    ReplyDelete
  6. mentang2 barua ini anak mahaguru nak jadi hero UMNO/BN pulak. setakat silt lancau tak kemana. sudah2la tu tak malu ker jadi pendekar sampah

    ReplyDelete
  7. Pg ni aku ketawa mendengar komen ank bongsu ku yg berusia 11 tahun selepas dia membaca muka depan Sinar Harian."dia org yg datang mengganggu ceramah PR,kata org2 PR menyerang dia org.Bodoh punya manusia"Itu lh komen anak aku.

    ReplyDelete
  8. Malu sungguh berpolitik macam samseng, mereka ni jika kalah akan mencetuskan tragedy seperti yang di sebut Shahrizat di Perhimpunan Agung Umno (PAU) lalu iaitu peristiwa 13/5/1969, yang mana sejarah hitam berlaku satu ketika dulu melibatkan parti pemerintah hampir kalah, mereka mencetuskan keganasan seperti ini. Islam apakah mereka ini? Ini lah akibatnya bila TULISAN JAWI yang ada kaitannya dengan AL-QURAN telah di hapuskan oleh Tan Sri Khir Johari..Menteri Pelajaran tahun 1970an dulu..ini lah budaya samseng yang di terapkan dalam parti pemerintah, dah lah rasuah, rempit, bunuh,rompak,tipu dan yang sewaktu dengan nya, menggalakan orang jadi samseng jalanan.. ISLAM hanya pada nama saja.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...