Sunday, May 19, 2013

Adam Adli : Amaran@Peringatan kepada pelajar??



Lepas jer PRU 13, wa dah agak dah segala aktiviti yang dianggap menentang kerajaan akan diambil tindakan dengan segera. Itu amaran pertama yang di keluarkan oleh Menteri Dalam Negeri yang baru selepas selesai sahaja mengangkat sumpah sebagai menteri. Ingat sama Tok Zahid oi! Anak masih di wad lagi tue...

Itu jugak yang terjadi kepada aktivis pelajar, Adam Adli yang lantang menentang penipuan dan penyalahgunaan kuasa dalam PRU 13 yang lepas. Dan mungkin kerana dia bukan seorang ahli politik mana2 parti, maka tindakan dikenakan terhadap dia sebagai amaran kepada pelajar2 yang lain supaya jangan babitkan diri dengan aktiviti yang dianjurkan oleh pihak pembangkang.

Pelik bila polis hari ni masih lagi mencari bukti bagi menyokong pertuduhan yang cuba dikenakan. Klik sini

Adakah dengan amaran yang macam ni mampu untuk menutup hampir kesemua mulut rakyat yang secara terangan nampak segala penipuan dan berat sebelah SPR yang sepatutnya berkecuali. Di bantu pulak oleh JPN dan Polis segala bagai..

Apakah ini definasi pilihanraya yang adil bagi Umno/BN? Memang cibai, tiunaseng, makacibai la lu Umno/BN dan sekutu2nya terutama SPR..

5 comments:

  1. HE!HE!HE!

    HANG NI SAKIT APA PULAK? ADAM ADLI DITANGKAP SEBAGAI MEMENUHI PERMINTAAN DIA SENDIRI...TENGOKLAH RAKAMAN UCAPAN DIA. TAPI SUNGGUHLAH NOO..RAKAMAN TU BESI JER...

    ReplyDelete
  2. luncai, baikko terjun ngan labu ko... nk banding ngan si adam nih... langit ngan bumi!

    ReplyDelete
  3. Alahai Luncai! tu pun tak boleh HANDLE ke? yang Utusan..Tv3 dok MEROYANNNNNNNNN tiap tiuap malam tu!? menipu tak habis habis TAK PA PULAK? Kita orang cool jer apa! you and puak puak UMNO semua KENA BELAJAR jadi cool jugak. Jangan melalok! kena sikit dah mengamok! Looser!

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...