Sunday, April 7, 2013

Samy Vellu the Joker!!

Ayoyoyoyoyoyo!!!!

Belum lagi konfom akan bertanding, awal2 lagi Presiden MIC dah potong jalan mantan presiden nya. Klik sini sebagai rujukan. 

G. Palanivel rasa tergugat ke kalau Samy Vellu bertanding balik di Sungai Siput dan menang? Wa andai kan menang jer la walaupun mustahil..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


banner paling lawak dlm PRU kali ni

Kalau dulu, semasa Samy Vellu berkuasa, rasanya tiada sesiapapun yang dalam MIC berani nak tegur apa saja arahan yang di keluarkan Samy. Kira macam taiko la. Tapi kini, sendiri mau ingat la macha..!!

Paling lawak, winnable candidate untuk Parlimen Sungai Siput mewakili BN ialah Samy Vellu? Yang tertiarap dalam PRU 12 dulu kepada Dr Jeyakumar dari PSM tu sapa kat Sungai Siput tu? Hantu raya dia ka?

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Dah di lantik jadi Duta di India nun pun kira besar rahmat dah. Lagi mau minta Duta bertaraf Menteri. Tak ke gampang bin Haramjadah India tua kutuk sekoq ni..

Walaupun Samy ni buat lawak bengong, tapi sekurang2nya dia tetap berani nak bertanding walaupun dah kena tolak dlm PRU 2008 dulu. Bukan macam mamak sekoq tu, melalak hari2 bukan main kat tv dan majlis2 Umno. Tapi bila di cabar bertanding, tiada jawapan. 

Kalau dah bersara tu, buat la cara dah bersara. Jangan dok buat perangai huduh lagi takut nanti mati nanti dalam keadaan ramai orang yang masih dok menyumpah2.. Tak tenang dalam kubur nanti wei...

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


1 comment:

  1. salam semua, saya penyokong pakatan rakyat daripada dahulu. namun untuk situasi sekarang, barisan nasional mendahului sekarang sebenarnya..dengan pengumuman manefesto secara langsung malam tadi, telah menyebabkan segelintir rakyat percaya dengan cubaan najib untuk mengekalkan kuasanya..Selain terdapat kerjasama daripada media-media prima yang mampu dan mudah dimiliki oleh rakyat tidak kira mana ceruk yang mereka tinggal. Oleh itu ayuh semua..mari kita berkempen secara sehat bagi membuka mata rakyat yang sedang asyik di taburkan dengan wang...jangan hina mereka,,sedarkan mereka...sesungguhnya orang yang digelapkan dengan wang..bersama-sama syaitan..Terima kasih

    P/s: Mohon bloggers berkempen dengan fakta dan bukti..supaya dipihak kita tidak nampak mereka-reka cerita untuk meraih undi...

    -Penyokong PAS-

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...