Tuesday, April 16, 2013

Apa nak buat, dah nasib badan...!!!!

Sadis, pilu, sayu dan macam2 lagi perkataan sedih yang tak mampu untuk di ungkapkan walaupun kuat melalak dan mencetuskan provokasi. Namun nama tetap tak terselit jugak sebagai calon Umno/BN.

Lain pulak nasibnya dengan Zul Kulim. Mungkin dia pandai ambik hati Rosmah dengan kelentong dia kot. Tu pasai dapat seat Shah Alam. Hujan lebat la Shah Alam, sang katak turun ke sana memanggil hujan. Jangan banjir sudah la, susah pulak orang2 Shah Alam nak turun mengundi nanti nak bagi sang katak ni sedaq sikit diri tu.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Walaupun di rekemen dengan kuat oleh Tun Madey yang memang suka menyebuk tu, tak kira dalam Umno ataupun Pakatan, bekas PM Najib tetap jugak tak senaraikan bekas MP Katak Pasir Mas ni.

Perrrggghhhh...!!!!

Pantang pendekar melayu mengaku kalah beb! Berahim anak Ali tetap akan bertanding jugak walaupun atas tiket bebas. Nak merayu kat PAS memang cari nahas la Pak Berahim oi!!

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh.....

Umno/BN tak offer seat, sekali Pak Berahim bikin gila nak bertanding 2,2 seat sekali. Parlimen dengan DUN. Lepas ni kalau ditakdirkan dia menang, konfom Pak Berahim nak mintak seat MB pulak. Paling lekeh pun mesti seat Exco,. Exco binatang peliharaan yang menyalak bila di perlukan.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Ini tak adil la kan. Naib Presiden Perkasa dapat seat kat Shah Alam tapi Presiden, presiden bhai, haram depa tak pandang pun.. Ada ka patut..!!!

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

Rasakan lu Berahim anak Ali di pinggirkan Umno/BN macam anjing kurap..!!!!

Klik sini..


4 comments:

  1. Buat muka sedih, harap harap orang kesian la kat dia.....porahhh katak lahanat, pi mampoih la hang, muka sedih hang buat aku bertambah benciiiiiii.

    ReplyDelete
  2. kita tengoklah sendiri muka orang munafik laknatullah ini....sekarang nak gi mana...katok je kepala dia biar mampos macam katak.

    ReplyDelete
  3. Difahamkan Kataki ni sudah lama cuba melobi Rosmah dan dengar khabar habis sampai licat jubok Rosmah di jilat nya. Tapi Rosmah tak hairan kerana jilatan Zul Nordin lebih hebat sampai Rosmah terair tak berhenti2 dan terus pengsan. Lebih2 lagi lidah Zul Nordin lebih panjang dan kasar.Atas dasar ni lah Zul Di pilih. Hidup Zul Nordin !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro punya respon mmg best lah..kah kah kah!! Kelako siott..!!

      Delete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...