Friday, November 2, 2012

Nazri Aziz pun patut mencontohi Mami Ijat..

 Menteri yang jaga undang2 pun di syaki langgar undang2 apa cerita ni bhai? Kalau dulu bukan main lagi dia suruh Mami Ijat lepaskan jawatan kerana takut membabitkan Umno, kini dia pun sepatutnya mengikut jejak langkah Mami Ijat supaya skandal yang dia hadapi, termasuk kes anak dia yang boleh settle kes kat luar mahkamah secara ;baik' tu tak mengheret Umno sekali.

Ada bran ke Pak Menteri ni? Wa rasa tak mungkin Pak Menteri ni akan mengaku kalah dengan mudah. tak anak jantan la bhai. Mana mungkin anaknya nak mengaku bapak nanti.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Yang paling sempoi sekali ialah orang yang sama yang menekan Mami Ijat sampai terpaksa lepaskan jawatan jugak yang akan membuat laporan polis berkenaan kes Pak Menteri Nazri Aziz ni. Lu orang tengok la macam mana anak Pak Menteri boleh terima hadiah dari jutawan balak, Micheal Chia berupa sebijik kereta mewah jenama Hummer yang bernilai hampir setengah juta RM.

Kalau tak ada sebarang kepentingan, mahu ke seseorang bagi hadiah yang begitu tinggi nilainya. Kan lebih baik kalau jutawan balak tu bagi Hummer tu kat wa, wa pun bukan orang senang. Tapi di sebabkan wa bukan anak menteri yang berkepentingan, maka sebelah mata pun takdak sapa nak pandang. Tu wa bagi example jer la. Jangan nanti ada pulak kata wa boleh di beli.

keh keh keh keh keh keh keh keh..

Mengikut firasat wa la kan, pemberian Hummer tu ada kaitan dengan kes seludup duit RM40juta yang gagal di seludup ke Sabah itu hari. Kes tu pun settle tanpa sebarang pendakwaan. Yer la kan, dia Menteri yang jaga undang2. So, kira boleh kawtim la kot.

Apa ada hal. PM Najib pun pakai kaedah yang sama tapi tak ada rasa bersalah pun. Takkan Menteri yang jaga undang2 tak boleh pulak pakai kaedah tu. Kaedah YOU HELP ME, I HELP YOU..

keh keh keh keh keh keh keh keh..




No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...