Saturday, October 13, 2012

Kabinet PR bukti Kronisme??

Wa cukup pelik la dengan pihak Umno yang menerajui kerajaan kebelakangan ni. Makin kelam kabut bila tempoh mandat yang di beri semakin hampir ke tarikh luputnya.

Setahu wa la kan, Pakatan Rakyat tak pernah pun nak wujudkan kabinet bayangan. Yang buat kabinet bayangan jika PR berjaya menawan Putrajaya ialah dari pihak Umno sendiri menerusi proksi penyebar fitnahnya, Utusan yang makin kerap kena saman sejak kebelakangan ni. Bleh klik sini untuk baca laporan tersebut tapi jangan percaya, sebab kredibiliti suratkhabar jamban ni dah tak boleh nak pakai dah.

Mereka yang mencipta kabinet bayangan tersebut, mereka jugak la yang kondem ka nya. Tak ke pelik dengan manusia yang berperangai macam haramjadah ni.

Macam tu la jugak dengan kes Soros yang di gelar penyangak matawang. Alih2 PM Najib sendiri yang terhegeh2 pergi jumpa Soros tu. Penyamun pergi jumpa penyangak. Dah kena la tu.

Desakan Umno yang tak henti2 supaya PR mendrafkan kabinet bayangan jika berjaya merampas Putrajaya hingga kini masih belum mendapat sambutan dari PR. Wa ucapkan tahniah la kat PR sebab tak termakan dengan provokasi pihak Umno. Kalau dah buat, sudah tentu akan jadi senjata untuk serang PR sebab dalam PR pun ramai yang berperangai cam Umno.

Kalau dah buat kabinet bayangan dan ada antara nama2 pemimpin PR yang berperangai cam Umno dan tak tersenarai pulak dalam kabinet bayangan tu, dah tentu akan berlaku konflik.

Sumber yang di kutip oleh Utusan pulak hanya di ambil dari seorang YB yang tak berpengaruh pun. YB ni pulak cukup senang kena main dengan Umno. Lepas tu pandai2 la pulak depa ni pi buat portfolio untuk nama2 yang telah di sebut oleh YB tu. Yang heran nya, depa yang cipta, depa yang percaya. Dah tu depa nak seluruh rakyat percaya dengan dakyah depa. Ada akai ka??

Macam tu la jugak kes nya dengan Soros. Memula bukan main lagi hentam PR dan SUARAM kononnya menerima dana dari Soros tapi akhirnya PM Najib terpaksa mengaku bahawa dia ada pergi berjumpa Soros. Atas apa urusan, hanya dia yang tahu. Mungkin nak pinjam duit nak buat modal pilihanraya kot.

Wa tak tau la kalau masih ada lagi yang percaya dengan PM Najib yang mulut merah, air liur menjelejeh ni. Geli wei!!!

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..




1 comment:

  1. ada aku kesahhhhhhhhhhhhhhhh wakakak

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...