Friday, June 7, 2013

PKR Perak mengaku buat silap??

keh keh keh keh keh keh keh...



Akhirnya PKR Perak mengaku jugak yang depa buat silap. Klik sini. Ingatkan nak buat pekak badak macam Pengarah Pilihanraya PKR pusat jugak. Wa masih menanti kenyataan rasmi dari Pengerusi MPN Perak. Statement yang mengakui yang depa dah buat silap? Masih nak main politik lagi ke?

Tapi yang wa pelik, dah buat silap yang merencatkan gerakan rakyat tapi masih jugak nak bagi lagi peluang. Paling wa meyampah bila kali ni depa buat janji baru pulak. Konon nya PRU14 nanti depa akan dengar pulak cakap2 dan suara2 dari pihak bawahan.

Biasa la beb! Orang politik nak cover depa punya mistake. Kalau muka2 ni tetap kekal dan akan bertanding lagi dalam PRU akan datang, jangan harap la sinar kemenangan nak di perolehi. Boleh kirim salam banyak2.

Pengerusi MPN PKR Perak kalau rasa bertanggungjawab sangat, lepaskan jawatan sebab terbukti di bawah pimpinan dia, PKR Perak memang hancur. Langsung tak mempunyai stand untuk mempertahankan hak2 cabang masing2 di Perak. Tidak mampu untuk membuat keputusan. Ayat skeptical yang selalu politician pengampu pakai, kena rujuk keputusan pimpinan atasan...

Macam gampang!!!! Menyesal pun tak guna beb sebab lu orang semua keras kepala sebelum bertarung. Konfiden menang sangat. Sekarang baru tau apa sebenarnya KUASA RAKYAT. Baru semua ada akai!!!

keh keh keh keh keh keh keh keh keh....


5 comments:

  1. Apa pasal lu bodoh sangat macam pandai ambik lah jadi pengerusi MPN pordaaaah la lu.

    ReplyDelete
  2. jangan perasan lah calon bolih membantu. pundekkk lu yang bertanding bebas tu claim akar umbi tapi apasal takde orang mengundi pun.....poraaaaaah la mamat tu pun kalau bertanding kalah gerentiiiii.

    ReplyDelete
  3. cakap je lah orang Melayu dah takut dan di takutkan olih UMNO. kecuali calon tu Anwar Ibrahim atau Najib mungkin faktor calon membantu kalau tak lupakan lah. nak menang mesti takde perasaan hasad dengki dan faham tujuan perjuangan. lancheow... la faktor calon.

    ReplyDelete
  4. Pimpinan negeri yg terlalu ghairah dan langsung tak mahu dgr suara2 dari cabang.
    Bukan pimpinan pusat.mereka tak kenal pun...jprn dan pengerusi yg wajib bertanggung jawab.mereka gunakan kuasa tanpa ada perundingan dalam mpn pun.

    ReplyDelete
  5. Depa suruh SPR ltk jwtn, skrg aku cbr MPN ltk jwtan ..ada bran?

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...