Wednesday, May 29, 2013

Sejarah telah membuktikan bahawa Umno bersekongkol dengan Yahudi sejak zaman sebelum kemerdekaan negara lagi..

Bila UMNO kata mereka yg memperjuangkan kemerdekaan tanah air kita ini,  maka hampir 80% golongan muda dan golongan cerdik pandai dari kalangan bangsa melayu akan bangun berdiri meminta bukti serta fakta yg kukuh siapa dia manusia2 dlm UMNO yang mempertahanankan tanah air kita dahulu.. Klik sini.

Orang UMNO mana yang mengangkat senjata menentang penjajah..?? Orang UMNO mana yang terpaksa melarikan diri ke dalam hutan dengan meninggalkan anak, isteri / suami semata2 kerana diburu oleh tentera2 British kerana dituduh sebagai komunis, pemberontak dan gerakan berhaluan kiri.. 

Tun Mahathir dan Tunku Bedol Raman kat mana masa tu..?? Dibawah naungan British sebagai penjilat TEGAR bukan..?? Menjadi anak emas British kan..!! 

Kenapa para pemimpin melayu yg menentang British ditangkap di bawah ISA, dibunuh dan diburu sehingga ke dalam hutan..?? 

Siapa yg menjadi dalang dan tali barut British serta pemberi maklumat risikan kepada pihak British tentang gerakan2 pejuang melayu tersebut sehinggakan mereka semua dijejaki dan ditangkap oleh pihak British?? 

Golongan yg menjadi " BARUA " British inilah yang pada waktu dan ketika ini dengan tidak berasa segan silu mengatakan bahawa mereka semualah yang berjuang menuntut kemerdekaan..

Wahai sekalian makhluk UMNO! Kalau kalian semua bodoh jangan pula cuba nak memperbodohkan orang lain terlebih2 lagi golongan generasi muda melayu.. 

Semua orang tahu yang UMNO ini dulu lah yg menjadi kakitangan serta mata telinga British dan bekerja dengan kerajaan British untuk mentadbir Malaya.. 

Huhu..!! 


Kalau dengan puak2 tak berpelajaran serta sengal bolehlah nak temberang…. 

Semua orang tahu bahawasanya, orang2 UMNO inilah dahulunya yang mengampu pihak British serta menghasut dan merendah2kan orang melayu dengan hasutan yang cukup popular pada masa itu..

” Macam mana orang melayu nak perintah negara sendiri kalau nak buat jarum sebatang pun tak tahu ”

Justeru itu UMNO dengan redha menerima pakai Perlembagaan Negara ciptaan Sir Lord Reid ( seorang Yahudi ) hingga ke hari ini dan membakulsampahkan hukum Allah.. - bukti nyata UMNO bersekongkol dengan musuh Allah.

Ketika British memperkenalkan konsep ” Jus Soli ” iaitu menerima dan mengiktiraf semua bangsa yg berada di Malaya ketika itu sebagai warga negara malaysia ( cina dan india ). 

Siapakah yg bersetuju dgn agenda Yahudi tersebut..?? Bukankah tangan2 UMNO yang menyambutnya dengan redha..?? Walaupun ketika itu semua ulama` yang bercita-cita mendirikan daulah islamiah dalam negara kita menentang agenda Yahudi tersebut..?? Apakah UMNO masih nak menafikan segala kedurjanaan mereka ketika itu..

Tunggulah di makamah Allah di Yaumul Mahsyar nanti dan saksikanlah bagaimana Allah membentangkan segala2nya berhubung tentang peranan UMNO bersama2 Yahudi dan Nasara bersepakat merencanakan penubuhan negara proxy Yahudi di Tanah Melayu ini.

Kami merayu kepada sekelian penyokong serta ahli UMNO yang kononnya daripada golongan cerdik pandai melayu, silalah tuan2 dan puan2 senaraikan beberapa nama2 para pejuang UMNO yang telah ditangkap serta dipenjara oleh pihak British dan telah menggadaikan nyawa mereka demi mempertahankan kesucian agama dan maruah bangsa Melayu..

Sila nafikan bahawa orang yang merangka serta menulis Perlembagaan Negara Malaysia ( Sir Load Reid ) bukan seorang Yahudi Laknatullah.. Sehinggakan dalam frasa2 terakhir Perlembagaan Negara Yahudi sendiri menulis ” Bahawasanya selepas ini tiada sebarang Undang2, akta mahupun peraturan baharu yang boleh mengatasi segala Undang2 yang telah termaktub di dalam perlembagaan Negara baru Malaysia yang merdeka lagi berdaulat." 

Dengan termatrinya frasa2 terakhir tersebut maka segala hukum Allah telah dipijak2 serta diinjak2 di bawah telapak kaki Yahudi Laknatulullah hanya dengan kita berpegang kepada Perlembagaan Negara ciptaan Yahudi tersebut.

Sila cabar fakta dan sahutlah cabaran aku wahai Panglima dan Srikandi Ketuanan Sekular UMNO..??

Kini generasi muda Malaysia yang berpendidikan sudah boleh menerima kepelbagaian kaum dan budaya di dalam negara kita.. 

Kita cuma perlu membentuk Negara Bangsa bagi menjamin kelangsungan Bangsa Malaysia hidup bersama tanpa Prejudis dan Pembentukan Negara Islam yang merujuk Intipati Piagam Madinah bagi menjamin Hak Kesamarataan, Kesalamatan dan Berkebajikan yang mana ianya mampu menjamin kewujudan sebuah Negara Bangsa Malaysia..


1 comment:

  1. yahudi yg jahat cuma zionist..
    tp bnyk jgk puak2 lain tp xseganas zionist..
    kalangan mereka juga ada yg msuk syurga tau...
    muka bumi ni sejak dulu smpai kiamat akn ada Islam, Nasrani dan Yahudi..apa-apa pun kita tetap perlu berhati2..
    mereka tdk mampu jejaskan Islam melainkan bertelagah sesama sendiri..
    wallahua'lam..

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...