Tuesday, May 21, 2013

Hot!! Menteri KDN pantang dicabar...




Wow!!

Menteri Dalam Negeri dah tunjuk taring. Sesapa yang mempertikai keputusan PRU 13 kali ni sila berambus dari Malaysia dan berhijrahlah ke negara yang mengamalkan sistem pilihanraya mengikut selera memasing katanya.


keh keh keh keh keh keh keh...

Baru seminggu jadi Menteri KDN dah nak halau2 orang dah wei.. Kalau dah sebulan, setahun mahunya habis semua kena perambat takpun semua dah penuh masuk 'dalam'. Yang tinggal cuma para2 Bangla dan pendatang2 asing lain yang menghargai jasa Umno/BN dengan memberi mereka IC untuk di iktiraf sebagai warganegara yang sah..

Akibat dari kenyataan yang bangang dan beremosi ni la kini Menteri KDN yang baru di lantik ni dikritik hebat. Menampakkan budaya politik tidak matang bagi seorang yang berstatus menteri. Konfom kini apa saja cara akan digunakan bagi menghentikan gerakan yang dirasakan akan menggugat kesejahteraan Umno/BN.

Maka wa rasa penyalahgunaankuasa bakal menjadi lebih berleluasa dikala Umno/BN dah begitu nazak. Manipulasi sistem undang2 negara menjadi sesuatu yang tak menghairankan lagi nanti..


1 comment:

  1. Mamat ni tunjuk berani sangat sebab di belakangnya ada balaci2 yg berkuasa. Kalau setakat sorang2 dah lama dah kena hentuk.....

    Nak tunjuk samseng tak kena gaya.....

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...