Thursday, April 11, 2013

Lawak politik : Sekoq lagi badut di perguna kan..

Wa tengah boring merayap dari satu online news ke lain punya online news wa terserempak la pulak kat sini. Paper pecacai yang seangkatan dengar paper yang di bagi free dalam posting wa yang kat sini. Klik sini pulak tanda sebagai tetamu terhormat.

Lawak terbaru yang dibuat oleh Nalla pada waktu ni memang tak kelakar langsung. Ada ka patut dia suruh Anwar Ibrahim jangan bertanding. Hilang akal ke hapa. Malaysia ni amalkan demokrasi la wei. Sesapa pun boleh bertanding kalau berkelayakan atas nama parti ataupun bebas. Dia ni nak halang proses demokrasi ka??



Tapi dengan desakan ni, membuktikan lagi kemenangan dalam PRU kali ni akan berpihak kepada Pakatan Rakyat. Sebab tu Nalla ni nak sangat supaya Anwar tak bertanding. Bayangkan apa yang dia akan rasa kalau Umno/BN tumbang dan Anwar di angkat sebagai Perdana Menteri? Pasti meroyan habis punya india mabok sorang ni. Bikin malu sama orang india yang lain la.

Modal serangan berbalik kepada isu liwat jer la. Itu jer modal yang ada untuk di jadikan senjata bagi menghadapi pilihanraya kali ni kot. 

Dei MACHA!!!! Kalau lu tak mau Anwar Ibrahim menang dan jadi Perdana Menteri, lu lawan la dia kat Permatang Pauh. Mana tau pengundi2 Permatang Pauh terkesima dan pecaya dengan cerita lu. Dan konfom akan undi lu dan secara otomatiknya jugak lu dah berjaya menghalang Anwar Ibrahim yang lu tuduh gay tu jadi PM. Ada bran???

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

6 comments:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...