Tuesday, August 20, 2013

Baling kena gempa bumi.?

Wow! Dekat sangat kawasan gempa bumi kat Malaysia ni dengan kampung halaman wa. Kampung mertua Abu Nawas rasanya kot..

keh keh keh keh keh keh keh..

Kawasan MP Baling yang dah di upgrade menjadi Pengerusi Tabung Haji. Azeez Rahim yang sebelum ni suka bantu mangsa bencana alam, kena pulak kat kawasan yang dia wakili. Hhhmmmmmmm....

Bukan nak kata padan muka tapi cuba kita fikir2 sejenak apakah tanda2nya...
KUALA LUMPUR, 20 Ogos (Bernama) -- Gempa bumi lemah berukuran 3.8 pada skala Ricther melanda Kupang di Kedah pada 8.26 pagi ini, menurut Jabatan Meteorologi Malaysia.

Gempa bumi itu berpusat di 11km selatan Baling dan gegaran kesan boleh dirasai di sekitarnya, menurut kenyataan jabatan itu di sini.

-- BERNAMA

(photo sekadar hiasan)


5 comments:

  1. Bala dah dekat dah...Tunggu masa je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Baling tu ramai totok PAS, klu bala mai sbb depa la.. ostad2 penipu PAS ramai duk berkubang, SMK Baling tu 100% ostad PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. jahil nyer alahai ko nie...

      Delete
  3. Mengapa nak salahkan ostat pula???!! Kan ka maksiat kat Kedah.....semudah makan kacang sajaaaa.Ada pusat pengajian yg Islamik sikit nak ditutup/ di swastakan.......Apa tak mampu kaaa....??????

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...