Thursday, April 11, 2013

Edisi pecah berita PRU 13 : Ada bekas MB nak lompat masuk PR???

Serius bhai..

Ura2 ni ada kedengaran dan dah jadi tajuk perbincangan bebudak kampung wa pasal cerita ni. Wa pun tergezut jugak la kalau betoi tapi yang pasti wa tak akan percaya selagi belum di sahkan oleh yang empunya diri.

Menurut sumber, bekas Menteri Besar Perak akan ada yang akan melompat masuk Pas dalam masa terdekat ni. Boleh percaya ka? Tapi bekas Menteri Besar Perak yang mana satu? Tajol Rosli ke Ramli Ngah Talib?



Kalau betoi pun depa ni masuk PR last minit, jangan pulak depa boleh anggap segala kesalahan depa yang lepas akan di tutup macam tu saja. Yang salah akan tetap di siasat dan dijatuhi hukuman walau apa pun status depa lepas ni..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

Ada yang nak beli insurans jangka hayat di saat2 akhir nampak gaya nya nie...

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

Post a Comment

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...