Friday, April 26, 2013

Hot! Najib demam panas!!!


Memang sahih dah bekas PM Najib ni demam panas. Makin melalut meraban sampai apa yang dia cakap pun dah makin merapu. Ada ke patut dia kata kalau Pakatan Rakyat berjaya mengambil alih Putrajaya dan menurunkan harga minyak, yang untung ialah orang2 kaya yang ada kereta besar.

Woit Najib! Orang miskin tak pakai minyak ka? Apa ingat kami rakyat Malaysia ni hina sangat ka sampai tak mampu nak beli kereta dan motor. Kereta dengan motor kami tak pakai minyak, pakai air kencing kot. Lagi satu dia kata pekerja asing pun untung kalau harga minyak turun tapi aku selalu nampak, pekerja asing semuanya naik  basikal je. Nak naik motor, depa ada lesen ka?

Apa punya bangang punya manusia macam ni pun boleh di lantik jadi PM. Balik2 modal kempen dia kali ni berpaksi kepada bantuan BR1M yang dia rasa dah cukup banyak kot untuk membeli undi rakyat yang mahu menuntut perubahan.

BR1M yang bernilai RM500 jika nak dibandingkan dengan kadar penjimatan yang boleh dibuat andai harga minyak diturunkan memang berbeza banyak kalau kita kira betul2.. Tapi apa nak hairan, dalam Umno/BN mana ada yang cerdik sikit untuk buat pengiraan. Kang di suruh Rais Yatim yang kira, lagi haru..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..



8 comments:

  1. Kalau dah keturunan bangang tuh memang bangang lah jugak jadinya... ini sama lah dengan kes 20 meter padu dengan 20 liter air percuma... UMNO/BN memang bangang abadi... memang betul lah kata mahatir... Org2 yang cerdik dah lama tak masuk umno... sebab tuh tak reti nam mengira. yang tahu melucah memaki jer setiap masa.

    ReplyDelete
  2. yg dok ada dalam ameno adalah lembu2 yg telah dicucuk hidungnya.. bodo piang..

    ReplyDelete
  3. Najib pergi ke Nottingham Univ tetapi tidak complete.inilah kesudahannya.

    ReplyDelete
  4. Orang Malaysia di luar Negara naik basikal kot. Jadi orang asing berpangkat dan mempunyai Pemandu naik basikal di Malaysia. Lebih ramai yang pakai petrol adalah orang miskinla Najis.

    ReplyDelete
  5. banggangg...teramattt laa..bangagnggg mcna boleh jadi PM...

    ReplyDelete
  6. Ni semua dah berjangkit bini dia bodohh cam lembuuu... tu pasai dia ingat rakyat Malaysia dapat BRIM bole beli keta lembu...asal jangan lembu kak ijat sudehhh

    ReplyDelete
  7. astafirullah..kan sakit tu mghapuskan dosa..sptutnya kita mndoa kan org sakit bukan politikan..maysallah mnsia ahkir zaman macam nilah sikap mereka..

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...