Sunday, March 31, 2013

Biar telus.. Jangan cuba nak cilok last minit punya projek...



Ni pasal Kementerian Pertahanan nak beli 18 bijik jet tempur bagi menggantikan jet lama buatan Russia yang dah usang.

Pasal nak beli untuk pertahanan negara tu tak jadi masalah dan halangan dari rakyat Malaysia mahupun dari pihak pembangkang wa rasa. Cuma jangan la terjadi seperti pembelian kapal selam Scorpene dan jugak pembelian Eurocopter dulu kalau tak silap wa la. Malas wa nak google untuk konfomkan secara detail pasal pembelian helikopter tu.

Dan yang paling penting, pastikan kapal terbang yang nak di beli tu ada enjin. Nak terbang camna pulak kan kalau enjin dah hilang..

muahahahahahahahahahahaha..

Lu orang boleh klik sini dan kat sini untuk laporan pasal cadangan dari Pak Menteri untuk beli jet baru tu..


Jangan cuba nak bazirkan duit rakyat dengan jumlah komisyen yang tinggi tapi yang di beli cuma boleh di kira sebagai besi buruk. Cuma sesuai untuk di buat pameran jer...

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...