Wednesday, February 13, 2013

Anjing tetap anjing!!!!

Barua proksi Madey ni berbunyi lagi. Klik sini. Kalau dah jadi anjing tu, masa dalam servis lagi sampai dah pencen masih tetap loyal dengan tuan yang memberi dia pangkat dan nama dulu. Umum tahu bagaimana Musa Hassan boleh di angkat menjadi pegawai tertinggi dalam organisasi kepolisan.

Dan kemunculan Musa Hassan di saat negara dalam kekalutan untuk menghadapi pilihanraya umum termasuk sokongan kepada Umno/BN yang semakin merudum dipercayai didalangi oleh tuan nya yang jugak bekas PM Malaysia.

Pada awal Musa Hassan buat comeback, lu orang boleh klik sini untuk kesahihan yang mendedahkan perangai sebenar malaun sekoq ni.

Pakatan harus berhati2 dengan gerak kerja licik Madey bagi memastikan survival Umno kekal dengan menggunakan taktik lapok, pecah dan perintah. Dan Musa Hassan kelihatan seperti proksi Madey untuk untuk menyusup m asuk ke dalam Pakatan dengan alasan sudah insaf. Mujur taktik ini tak berkesan untuk mempengaruhi pemimpin2 Pakatan.

Bila taktik ini kelihatan tak berhasil, Musa Hassan membuat U Turn dengan drastik dengan kenyataan yang kembali menyokong Umno/BN. 

Seperti anjing belaan, apabila di suruh oleh tuan nya untuk menyalak, maka menyalak la anjing tu. Maka dapat la upah sebagai habuan. Tapi sampai bila maruah bekas KPN ni menjadi permainan sandiwara Madey?

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...