Tuesday, January 8, 2013

Ustazah Umno kantoi bercium??

Umno ni kalau bab2 langgar hukum, pasti dan mesti akan ada alasan bagi membolehkan apa yang telah mereka lakukan sedangkan telah tertulis di dalam Al Quran bahawa apa yang mereka buat tu salah.

Sebagai contoh, Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang di lantik untuk menjaga kesucian Islam tapi yang ternyata, dia sendiri pun main langgar jer.

Apakah ini contoh yang hendak di tunjukkan kepada rakyat? Atau di sebabkan nak bodek dan ampu tahap tertinggi punya pasal, tangan lelaki yang bukan muhrim dia. Apa pulak pandangan laki dia dalam isu ni? 

Wa copy paste kan keputusan Majlis Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan pada tahun 2007 berkenaan dengan isu ni.

"Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-79 yang bersidang pada 6 - 8 September 2007 telah membincangkan Hukum Berjabat Tangan Dengan Wanita Ajnabi.
Muzakarah telah memutuskan bahawa pada prinsipnya hukum berjabat tangan dengan wanita ajnabi adalah haram. Walau bagaimanapun, dalam keadaan tertentu yang sukar dielakkan, ianya dibolehkan tetapi dalam keadaan terkawal supaya tidak dijadikan budaya dalam masyarakat Islam."
Mungkin apa yang Mashitah Ibrahim buat ni dalam keadaan darurat kot..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Dah la pakai tittle Ustazah tapi setiap perlakuan yang terlihat tak mencerminkan begitu pun. Apakah ini kualiti agamawan yang di lahirkan Umno? Atau budaya begini yang akan di praktikkan demi menzahirkan Islam Hadhari ciptaan mantan PM Pak Lah dulu.

Jahanam beb! Kalau mereka masih kekal berkuasa selepas PRU13 nanti. Untuk halang kemaslahatan dari puak2 mereka ni, jom kita pakat2 turun pada hari Sabtu ni, 12hb Januari di Stadium Merdeka untuk meraikan demokrasi dan hak2 rakyat untuk bersuara.

Jumpa di sana nanti....!!! 

Klik sini, terima kasih...

2 comments:

  1. gua tak takut dengan komen. memang betul tak boleh bersalam dengan orang yang boleh kita nikah dan siap cium tangan lagi. Hukum Allah jangan dilanggar tak kira siapa dia janji hamba Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. darurat bhai....

      keh keh keh keh keh keh..

      kepala angguk dia..

      Delete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...