Saturday, January 19, 2013

Projek I/C : Tun Madey termengaku...

Wow!!! Tun Madey dah mengaku yang dia terlibat sama dalam projek pemberian ic kepada pendatang asing di Sabah semasa dia berkuasa dulu..

Klik sini dan sini untuk rujukan. Bukan wa pepandai buat cerita tapi di akui sendiri oleh Tun Madey. Yang tak sedapnya, nama Tengku Abdul Rahman pun dia heret sama dalam isu ni. Dia kata Tengku lagi teruk dari dari dia.

Bagi wa, pengakuan Tun Madey ni sebenarnya mendedahkan bahawa Umno sebenarnya sejak dari dulu lagi sudah mengkhianati orang2 melayu. Tak kira la zaman Tengku atau zaman Tun Madey. Asal namanya Umno saja, semua hak melayu nak di gadaikan atas nama pembangunan tapi hasil dari pembangunan tersebut hanya di hikmati oleh golongan bangsawan Umno sahaja.

PRU13 kali ni Insya'allah kita bakal berubah dari segi kemajuan politik dan jugak urus tadbir negara andai rakyat berani berubah dan keluar dari kepompong doktrin Umno yang membelenggu selama 55 tahun.


No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

Post a Comment

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...