Thursday, January 31, 2013

Hot! Ostad Nasha masuk Jati???

Berita tengahari tadi yang aku tertengok tatkala tengah makan nasi, ada temubual khas secara langsung oleh TV3suku dengan Ostad Nasharuddin Mat Isa berkenaan isu pemecatan dia dari menjadi Ahli Majlis Syura Pas.

Tengok dari reaksi yang di berikan oleh Ostad Nasha ni dah boleh agak dah apa yang bermain dalam pemikiran dia. Kedudukan dia sebagai ahli Pas pun dia bagi reaksi yang seolah2 menyindir Pas tapi lantak la, lepas PRU13 nanti dia dah konfom takkan jadi calon Pas lagi.

Wa cadangkan Ostad Nasha ni bergabung dengan Hasan Ali dalam Jati. Depa dua2 ni pun serasi. Lagipun depa ni la antara kepala YouJizz dalam Pas. Mintak Hasan Ali wujudkan jawatan Mursyidul Am khas buat Ostad Nasha ni dan jadikan agenda YouJizz perkara utama dalam Jati. Kalau nak cerita bab aqidah dengan melayu, baik puak2 depa ni pi perbetul dulu institusi raja dan jugak golongan Pak Menteri yang hidup seperti orang barat.

Gambar kat bawah ni pun comel gitu. Nampak intim jer depa berdua ni. Kalau nak lagi cantik, ajak la Zul Kulim sama join. Baru ngam tiga serangkai jadi balaci Umno.


3 comments:

  1. jati = jalur tiga = adidas ka? barang alas kaki walaupun mahal tapi tak boleh letak atas kepala.

    ReplyDelete
  2. Jalur 3 tu maknanya sarjan.. hehehe. lantak laa.. perginya tidak ditangisi sesiapa.. ada pun tiada gunanya

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...