Thursday, November 8, 2012

Bila sang ustazah 'datang bulan'...

keh keh keh keh keh keh keh..
Wa bila Timbalan Menteri 'Pelacur Darurat' ni bersuara saja, mesti wa tergelak besar sambil guling2 depan wa punya PC. Bayangkan kenyataan baru dia boleh pulak gelarkan orang bukan Islam yang menerima kepimpinan PM Najib Tun Razak dianggap sebagai 'kafir zimmi' (bukan Islam yang patuh bawah kepimpinan Islam).

Lu orang bayangkan pulak bagaimana MCA melalui presiden dia yang jadi bintang porno menghina Islam. Timbalan Menteri 'Pelacur Darurat' ni diam membisu tanpa ada sebarang kenyataan berupa amaran kepada presiden MCA porno tu.  Adakah mereka tu boleh di gelar sebagai kafir zimmi? Penentangan yang mendapat persetujuan dari PM Najib sendiri pulak tu.
Dan yang paling kelakar pulak dia boleh gelarkan DAP kafir harbi hanya berdasarkan hujah yang telah di keluarkan oleh Karpal Singh dulu. Sehina2 Karpal Singh ada jugak sejarah dia membela perempuan muslim yang di buang kerja kerana memakai hijab. Chua Soi Lek ada ke  buat macam tu?

Dua perbandingan ni pun dah boleh nilaikan mana kafir zimmi dan mana kafir. Sungguh pun kalau kononnya Karpal menentang Islam, dia tidak pulak menghina kesucian Islam. Berbeza pulak dengan Chua Soi Lek.

Yang wa nampak, Timbalan Menteri ni terpaksa membuat pecutan terakhir supaya namanya terselit sebagai calon dalam pilihanraya akan datang. Yer la kan, dia jadi Timbalan Menteri pun masuk ikut pintu belakang. Bukan menang dalam pilihanraya pun. Dan yang melantik dia pulak dah letakkan jawatan sebagai PM, maka kedudukan sebagai Timbalan Menteri sedikit goyang.

Apa Timbalan Menteri ni nak semua orang bukan Islam kat Malaysia ni kena sokong PM Najib jer ke? Yang sokong Tuan Guru Nik Aziz dan menghormati Islam dia nak gelarkan apa pulak? 

Sudah2 la wahai Timbalan Menteri merangkap ustazah 'pelacur darurat' wei. Lu nak bodek PM Najib pun agak2 la. Tak payah la teruk sangat sampai macam tu. Bila Chua Soi Lek menghina Islam, lu diam membisu tak berbunyi sepatah haram pun tapi bila kenyataan Nurul Izzah yang telah di putar belit lu bising meroyan ibarat ibu mati anak. Lu datang bulan ke?

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

klik sinisini dan sini untuk sumber.. Terima kasih..

7 comments:

  1. Bhai Madie...

    Hahaha... jangan dilayan "pelacur darurat nih" ... buang masa jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhuhuhu...
      Sejak Ustazah ni join Umno, wa cukup meluat dengan sebarang kenyataan yg dia keluarkan..

      Delete
  2. nice info bang. jangan lupa mampir dan tukeran link ma ane ya bang.
    Don't Click

    ReplyDelete
  3. ini bukan datang bulan tak cukup dapat raban teben jadinya

    ReplyDelete
  4. Whoops ...Τhe truth is It dіd appear in the ԁisсusѕiоn.

    Never createԁ the гeduce.

    Alsо visit my web ѕite; green Smoke Discount

    ReplyDelete
  5. This really is aωesomе! Juѕt wеbѕite
    anԁ аlso the гevіewѕ that people have poѕtеd.
    Seems likе excellent products. I've come across them from 7-11 and never bought them. Will attempt it based on the great critiques...........

    Here is my blog post ... http://wiki.master-Test.net/

    ReplyDelete
  6. The OBD-II scanner will then retrieve all knowledge from the cars computer.

    Touchscan is the twin of OBD Wiz according to the firm assistance.


    Look at my web blog ... equus code scanner

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...