Monday, November 19, 2012

Badut politik terpinggir kini muncul membuat 'comeback'

Muahahahahahahaha.. (sumber)
Wa ingatkan parti PPP yang di ketuai oleh M. Kayveas ni dah pupus dah. Rupanya wujud lagi. Dan paling terbaru mengenai parti ciput ni ialah berkenaan Parlimen Taiping yang mana sebelum ni di wakili oleh PPP akan di serahkan kembali kepada Gerakan.

Parlimen Taiping kalau bagi sapa pun yang bertanding belum tentu boleh menang balik. Tambah2 pulak kalau Kayveas yang masih bertanding di situ. Awal2 lagi Umno/BN akan bungkus kat parlimen tu kalau masih mengekalkan calon yang sama.

keh keh keh keh keh keh keh keh..

Wa rasa lu patut risign jer terus dari politik ni Mr Kayveas. Sebab lu punya muka sudah tarak worang suka lagi tau, tambi..!!!

keh keh keh keh keh keh keh keh..

PPP atau lebih tepat lagi Kayveas tengah tunggu kerusi mana yang akan di berikan oleh Gerakan sebagai ganti? Mungkin Kayveas tengah dok mengintai Parlimen Grik pulak kot.. 

Kat situ mungkin Umno/BN rasa kerusi paling selamat. Kerusi yang bakal jadi rebutan di kalangan gabungan BN sendiri untuk menjadi wakil calon bagi memastikan survival politik peribadi masing2 berkesinambungan.

Mungkin bagi Kayveas penolakan penduduk Parlimen Taiping terhadap dia dalam PRU 12 yang lepas memberi signal supaya dia cepat2 berambus mencari tempat baru.

Mungkin sampai la ni Gerakan dengan PPP ni masih belum sedar lagi. PRU 12 yang lepas telah membuktikan bahawa penolakan rakyat terhadap mereka boleh di klasifikasikan di buat secara total. Begitu jugak dengan MIC. Bayangkan Presiden Parti MIC tumbang di kubu kuat parti tu sendiri.

Kesimpulannya, PPP, Gerakan dan MIC telah di tolak secara total oleh rakyat. Masih belum mau mengaku? Lantak lu orang la... ADA AKU KESAH??

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

1 comment:

  1. Ini Kaveas, orang indiapun suruh dia bakik India lagi bagus. Tarak guna punya orang. Ini orang "jolok" banyak kuat.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...