Wednesday, October 17, 2012

Kini tiba giliran Timbalan Menteri 'pelacur darurat' pulak kena double saman..

First, Timbalan Menteri ni dulu dah kena saman dengan Tuan Presiden PAS atas artikel yang dikeluarkan dalam Sinar Harian yang secara terangan fitnah tanpa bukti yang menuduh Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu terlibat dengan skandal seks.

Kalau nak tulis apa pun, serta kan la bukti. Ni dah la tak ada bukti, malah disiarkan pulak dalam media arus perdana yang di baca oleh seluruh rakyat Malaysia. Klik sini dan sini untuk laporan.

Bayangkan satu artikel yang di terbitkan, dua saman menanti. Baru ada akai mak Menteri yang ada skandal tanah dengan jiran sebelah rumah ni.

Selain Mashitah Ibrahim, turut sama di namakan sebagai defenden termasuk Ketua Pengarang Sinar Harian, Norden Mohamed, penerbit Karangkraf Sdn Bhd dan pencetak Ultimate Print Sdn Bhd.

Suka suki jer Mashitah ni label kan orang sebagai pemimpin yang tak bermoral, apa dia ingat moral dia baik sangat ke? Dengan jiran pun tak boleh bertolak ansur, malah menceroboh tanah jiran seolah2 harta dia sendiri.

Dia ingat title dia sebagai timbalan menteri, maka orang tak berani saman dia atas apa yang dah tulis dalam Sinar Harian ke? Tau la dia kolumnis dalam akhbar tu, tapi ingat la sikit. kan dah kena saman.

Wa cadangkan kepada Mat Sabu dengan Hadi Awang supaya up kan lagi saman tu biar sampai papa kedana defenden2 dalam kes ni terutama timbalan menteri yang jauh benar berubah perwatakannya sejak di lantik jadi menteri. Jadi timbalan menteri pun ikut pintu belakang bhai. Bukan menang pilihanraya pun. Kira lantikan atas ehsan sebab pandai membodek kot..

keh keh keh keh keh keh keh..

Cantek bulu kening timbalan menteri agama ni. Apa hukum kalau bercukur bulu kening ni wahai ustazah darurat wei!!!!! Apa pulak hukum bertudung pendek hingga menampakkan dua bukit terpacak kat dada tue!!!

2 comments:

  1. Elok sangat disaman betina ni, padam muka!

    ReplyDelete
  2. prestasinya bagus,orangnya cantik,intelgensinya tinggi,dedikasinya oke,hanya satu saya kurang setuju,kenapa boleh timbul yang dianggap mempersendakan agama.saya nak cakap cik puan,....boleh kita buat tafsiran dan kajian pasal agama,tetaaapi jangan pasal alquran.aku rasa sedih tengok vidio cik puan pasal hudud,dari pesantren indonesia hingga kini di malaysia baru kali ini aku dengan orang menafsirkan alquran secara berani dan macam tak ada salah,maaf cik puan saya pengaggum orang lawa dan pandai,..tapi aku kurang setuju penafsiran cikpuan pasal ayat ayat dalam alquran,salam Agus indon

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...