Sunday, June 17, 2012

Ribut taufan melanda Sabah??

Cerita pasal ribut ni dah agak lama dah wa save dalam draf, la ni baru wa berkelapangan untuk duduk mengadap laptop. Berita ni pun wa aku cilok dari forblogger.net dan gambar waktu kejadian yg sempat dirakam kan oleh blog tersebut. Kalau berdasarkan gambar tersebut, ianya begitu menakutkan.

Wa ingat kat Sabah cuma gelora politik jer, rupa2nya ada amaran yg lebih besar telah di berikan oleh Yang Maha Esa sebagai amaran awal terhadap negara yang tidak ada bencana alam, tetapi kini ianya bukan lagi mustahil.














Tu pasal ribut taufan yang berlaku pada 12 hb Jun lepas. hari ni pulak PM bersama bini keduanya pergi melawat Sabah. Sabah yang dulunya menjadi safe deposit Umno/BN kini bukan kawasan selamat bagi mereka lagi. 


Kali ni PM dengan bini keduanya akan jalan2 cari sokongan mungkin akan pusing Sabah dengan helikopter pulak. Kalau datang ke Perak naik bas, ke Penang naik basikal, kali ni Sabah naik la pulak rakit ke, sampan ke..? Baru betul berjiwa rakyat kan?? Boleh baca kat link ni pasal PM lawat Sabah..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...