Saturday, April 7, 2012

Selamatkan aqidah ke selamatkan kuasa Umno/BN??


Hari ni kat Kg Tersusun Haji Tahir, Temoh ada menganjurkan ceramah dari kumpulan Jati@Lucius bertajuk Selamatkan Aqidah Umat Islam. Penceramah terdiri dari YB Zul Kulim and the gang. Wa tak tau la sapa2 lagi yang jadi penceramah cuma yang wa tau, Zul Kulim dengan Ostad Hasan Basri. Dan wa kebetulan pulak baru balik dari kampung mertua wa di Tapah jadi wa singgah la kejap nak dengar apa isu yang disampaikan disamping wa nak snap beberapa keping gambar sebagai bukti betapa ramainya hadirin yang hadir ke ceramah kat situ.


Tak lain tak bukan isu yang disampaikan tetap menyerang peribadi Anwar Ibrahim. Isu lucah tetap jadi isu utama yang disampaikan kepada hadirin kat situ tanpa ada rasa segan silu. Yang hadir tu pun ada jugak terdiri dari kanak2. Ibubapa depa ni sepatutnya tahu, kalau nak pi ceramah dan nak dengar cerita lucah, tak payah la nak bawak anak2 sekali.


Apa aqidah yang nak diselamatkan tu tetap menjadi misteri bagi wa. Kalau dok sampaikan cerita lucah, wa rasa aqidah umat Islam makin teruk dan yang paling sadis nya, bebudak pun turut sama dengaq cerita lucah dari Pak Ostad.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Dan wa rasa hadirin yang hadir kat situ kebanyakkannya terdiri dari penduduk luar sebab semua berkereta ke lokasi ceramah. Kalau penduduk situ, dah tentu pakat2 naik motor jer. Bukan jauh pun dari kawasan rumah diaorang. 


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Terpaksa la promote bagi penduduk luar datang yang rata2nya terdiri dari penyokong2 tegar Umno/BN. Kalau nak harap penduduk kat situ, alamatnya memang tinggal kerusi la. Tu pun masih nampak kerusi2 kosong yang wa rasa ber'penunggu' kot.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..



Lu org nampak tak makhluk yang duduk kat kerusi kosong tu?


Penceramah menyampaikan isu ceramah lucah dgn bersemangat sekali


Pak polis pun turut layan ceramah isu lucah ni bhai..

1 comment:

  1. macam majlis kenduri kawin ja nie hahhahwahhahaa

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...