Wednesday, March 28, 2012

Camna pulak boleh tak tau ni??

Ketua Menteri Melaka@Pengetua Sekolah Termengandung Malaysia cabar Pakatan Rakyat untuk menunjukkan bukti bahawa ada Adun dari Umno/BN yang terkantoi kena tangkap kat kelab malam pukul 2.30pagi. Dia mintak rakaman atau gambar menunjukkan wakil rakyat terbabit berada di pusat hiburan tersebut ketika serbuan dilakukan.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Wa bukan nak kata wa ni dulu kaki disko cuma pengalaman kengkawan wa yang selalu melepak kat disko( la ni semua rasanya dah tobat),. biasanya bila serbuan dilakukan, yang ada kaki dan ada pengaruh dilepaskan oleh pihak polis. Wa bukan kata polis tak buat kerja dengan betul tapi macam tu la hakikatnya.

Adun ni wa rasa kantoi tapi tak kena cekup sebab berpengaruh. YB maaa.. Takkan la depa sanggup nak cekup pulak kan.. YB Umno pulak tu, kalau YB Pakatan, wa rasa bukan setakat kena cekup, siap masuk berita TV3suku lagi. Konfom jadi isu sensasi punya.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Alasan yang Ali Rustam ni bagi dah tentu dia kata ni fitnah yang dibuat oleh pihak Pakatan. Apa lagi alasan logik yang dia bagi. Kalau nak cover pun, agak2 la. Dah terang YB dia kantoi, lagi mau backing ka..

ni gambar siapa yang dalam bulatan tu?
Dalam serbuan pada 24hb Mac yang lepas tu, pihak polis telah memeriksa seramai 27 pelanggan disko dangdut berkenaan termasuk sekali YB yang jugak Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Agama Islam Melaka terbabit yang ketika tu berhibur bersama2 GRO. Siap ada minuman keras lagi. Tak mabuk mana syok layan dangdut bhai..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

Yang pelik, Ali Rustam pulak yang terhegeh2 nak defend sedangkan YB terbabit sampai la ni masih lagi berdiam diri. Macam orang merisik nak meminang la kan, diam tu tanda setuju. YB ni setuju kot dengan laporan yang dah dibuat oleh Malaysiakini tu..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...