Monday, June 3, 2013

Menteri baru ni sudah takut????

Walaweh...

2, 3 hari lepas, bukan main lagi Menteri Belia dan Sukan ni kritik kaw2 Sultan Pahang selaku Presiden FAM sampaikan Sultan Pahang terasa dengan apa yang dah Khairy katakan di Buletin Utama (sini) tapi hari ni dia pulak yang melompat mendesak SKMM bertindak tegas terhadap pemilik akaun Facebook yang membuat posting menghina Yang Di Pertuan Agung.

Percubaan untuk divert isu? Kalau pun dah rasa sikit kurang senang dengan tindakan ghairah bila dilantik jadi Menteri Belia dan Sukan, jangan la menampakkan sikap bacul pemuda Umno dalam diri tu. 

Kena paham penghinaan di FB yang di mainkan untuk divert isu dia mengguris hati YDP Agong tu, sebenarnya bukan menghina YDP Agung. Yang dihina dan di cemuh oleh semua ialah penulis teks ucapan YDP Agung yang nada nya berbaur politi Umno/BN. Itu yang memualkan pemilik akaun FB tu mengikut firasat wa la kan..

keh keh keh keh keh keh keh keh..

Kalau nak desak sangat pihak berkuasa tu, desak untuk ambik tindakan bagi kedua2 belah pihak. Dan kalau nak lagi gentle, ambik tindakan terhadap Menteri Belia dan Sukan ni sebab beberapa hari lepas dia pun hina Sultan jugak. Malah lagi teruk bila makcik2, pakcik2 yang dekat kampung pun boleh tengok secara live kat Buletin TV3suku...

keh keh keh keh keh keh keh keh.... 

2 comments:

  1. Kes 'natang' dulu tak tangkap lg

    ReplyDelete
  2. Kalau boleh, Sultan dan T. Mahkota Pahang hendaklah meninggalkan sahaja FAM dengan seberapa segera. Dengan adanya mereka berdua itu, kedudukan bolasepak negara bukannya menjadi semakin baik malah terus jatuh merudum!

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...