Wednesday, May 1, 2013

Terbukti bekas PM Najib pondan!!



Perghhhh!!!!

Ini cabaran yang cukup mencabar kejantanan beb! Bayangkan kalau dulu Anwar Ibrahim ajak debat, dia buat derk jer. Takpa la sebab Anwar Ibrahim memang petah bercakap dan kuat kelentong. Daripada dia dapat malu dan di aibkan secara langsung depan rakyat oleh Anwar Ibrahim, baik dia bo layan jer..


Tapi kali ni yang ajak dia debat bukan seseorang yang petah berkata2 beb! Orang Umno dok kutuk kata dia ni MB gagap. Kilk sini. Walaupun gagap, tapi kerja yang dia buat untuk urus tadbir Selangor tip top beb! So, takkan dengan orang yang gagap pun bekas PM Najib takut nak berdebat kot.. Mana kejantanan lu ni Najib..??? Wa tau la dia bekas Menteri Wanita, tapi takkan dengan buah2 tu pun dia buang sekali semata2 nak menghayati jawatan menteri tu..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Malu la kat ahli2 yang lain yang kat kampung kalau dengan bekas MB Selangor yang dia orang dok kutuk gagap pun bos dia orang tak berani nak berdebat. Baik gagap tapi cekap dan amanah buat kerja dari yang banyak cakap berdegar2 kat TV sampai orang naik meluat tapi penakut bila di ajak berdebat secara langsung di hadapan semua rakyat bagi rakyat untuk membuat penilaian. Dengan orang gagap pulak tu...

keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

3 comments:

  1. Kah kah kah!!! 1 Malaysia punya PM sementara!!!

    ReplyDelete
  2. kelakar tengok situdung merah berbibir merah ..ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  3. Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...