Monday, May 20, 2013

Hot! Timbalan Pengerusi SPR sudah ngamok..??




Huh!!!!

Makin ditekan makin melawan pulak 2 orang proksi penting Umno/BN dalam SPR ni. Depa bertegas takkan berundur dari jawatan yang di pegang walau apa pun desakan yang dibuat oleh pembangkang atau rakyat. Klik sini.

Timbalan Pengerusi SPR ni kata kalau tak puashati, boleh bawak perkara ni ke mahkamah. 

Woit!!! 

Report polis, petisyen dan bukti2 yang dikumpulkan tu nak campak mana? Mana mau taruk muka bila seawal pagi lagi pendedahan di FB membuktikan bahawa dakwat yang didakwa kekal tu sebenarnya tak kekal pun.

Dan ada yang terus membuat laporan polis kaibat terasa tertipu dengan dakwat yang didakwa kekal oleh SPR tu. Berapa banyak dana dari wang rakyat yang habis hanya untuk beli dakwat pen? Jutaan RM bhai..!!!!!

Disitu sahaja sepatutnya Pengerusi dan Timbalan dia ni patut letak jawatan sebab kenyataan mereka bercanggah dengan realiti sebenarnya.

Kini Timbalan Pengerusi SPR ni pulak cuba untuk divert isu dengan menyerang Anwar Ibrahim. Tapi bukan dalam kes isu dakwat kekal atau pengundi hantu@pengundi berulang tapi dalam isu jumlah sebenar pengundi pos. Klik sini.

Wa masih dok tunggu jer semua pendedah2han, bukti2 yang di kumpulkan oleh Rafizi Ramli. Bila dah dedah nanti, bagaimana pulak alasan2 yang cuba di create untuk mrnghalalkan tindakan mereka.

Tak caya, tunggu.. Benda yang salah pun akan jadi legal jika ianya bersangkutan dengan mereka..


7 comments:

  1. Mana ada maruah kafir 2 ekor ni. Dah lah buat kerja khianat lepas tu cabar rakyat pula? Lu 2 ekor memang hebatlah, Lu rasa macam tiada tuhan kot? Kena sumpah seranah pun masih kaya raya (kenyang makan sogokan PRU13), tak meletup perut pun macam Setpool Bukori tu kan? Ingat balasan tuhan pasti akan sampai, cuma cepat atau lembat sahaja.

    ReplyDelete
  2. Aku tidak putus-putus berdoa semenjak 6 Mei semoga ALLAH memberi keadilan NYA pada seluruh warga SPR yang terlibat juga tidak secara langsung tetapi menyembuyikan kebenaran.

    ReplyDelete
  3. SPR dudok dalam jabatan boleh percaya ke...






    ReplyDelete
  4. Pi mampos lagi baik. Hidup membuat rakyat terus ditipu.Bantu UMNO/ BN menang pilihan raya dengan cara HARAM.HARAM JADAH SEMUANYA.:-)YA Allah ambillah nyawa mereka segera agar ianya memberikan pengajaran kepada orang lain yang bercita-cita nak jadi macam mereka juga.Amin.

    ReplyDelete
  5. Nampak muka menunjukan karakternya seperti ABU LAHAB.............
    Orang macam ni mana tau malu, MENKETEDARAH duit rakyat dan pada masa yang sama tipu rakyat. Dia rasa bangga dapat menipu rakyat dan tugas yang diberikan kepadanya adalah untuk menipu rakyat kerana SPR itu bermaksud SURUHANJAYA PENIPU RAKYAT.
    Penipuan yang dibuat adalah sebagai bekalan dia untuk mengadap ALLAH AZAWAJALLA nanti. Insyaallah!

    ReplyDelete
  6. Ya... Doakan Allah membalas kekejian sikap mereka. Supaya spesies penyamun seperti mereka tiadak akan muncul lagi di Malaysia. Amin.

    ReplyDelete
  7. Muka tak tau malu. Jadi tali barut menangkan BN. Semoga Allah beri balasan keatas kerja jahat mereka yg terlibat, amin .

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...