Tuesday, April 30, 2013

Nasib si pencuri LEMBUUU...


keh keh keh keh keh keh keh keh...

Tengah2 wa merayap baca e-info kat sumber2 yang ada yang sempat wa jumpa, wa terbaca pasal artikel ni yang dah awal2 lagi buat wa senyum.

Wa pun heran la bila membabitkan kes lembu. Kes ni jadi tak jauh dengan tempat wa pulak tu. Curi pakai besi dart. Kreatif memang kreatif tapi tak se kreatif bekas Ketua Wanita Umno yang tak tercalon dalam PRU kali ni angkara lembu jugak..

keh keh keh keh keh keh keh keh..

Polis memang cukup terlatih dan cekap kalau bab nak tangkap penjenayah tapi wa heran pencuri lembu bernilai ratus2 juta RM boleh lepas macam tu saja. Memang kes ni bukan kes polis, cuma wa heran pihak berkuasa yang berkenaan masih gagal menyelesaikan perkara ini dengan cepat supaya wang rakyat dalam jumlah yang banyak tu dapat di kutip semula.

Nasib lu la wahai pencuri lembu bangang! Lu kalau nak curi, lu kena berguru dengan Mami Ijat dulu, baru pass. Curi ratus2 juta RM pun relaks jer. Tak payah susah2 nak angkut lembu, nak cari market lagi. Kalau dengan Mami Ijat, lu boleh untung, malah lembu lu silap2 lepak kat kondo. Tak main la duduk dalam kandang lagi..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...