Saturday, April 6, 2013

Hot : Tengku Razaleigh(padan muka puak2 YouJizz)

 Ahli Parlimen veteran ni yang puak2 YouJIzz nak angkat jadi Perdana Menteri andai Pakatan Rakyat menang dalam PRU 13 yang lagi 2, 3 minggu lagi.

Kalau betoi la Tengku Razaleigh ni nak join Pakatan, dah lama dah dia tinggalkan Umno tu. Tapi sampai Parlimen bubar, dia tetap setia dengan Umno. Terbaru kenyataan dia kat sini telah mengesahkan bahawa dia tetap Umno totoks dan tak akan tinggalkan Umno walaupun Umno tu dah rosak, busuk, jahanam dah tak boleh nak perbaiki lagi.

Jadi, kepada puak2 YouJizz tu, sedar2 la diri tu sikit. Jangan jadi bodoh atas kelemahan parti lawan yang mintak nak bergabung. Kalau nak sangat join, pergi isi borang Umno. Mana tau kot2 boleh dapat jawatan Pengarah JAKIM atau Majlis Agama Negeri2.

Bila la gamaknya salah sorang kepala YouJIzz ni nak keluar dari PAS. Ada pun buat rugi jer dengan segala tindak tanduk nya. Tapi cipta rekod la jugak, ahli PAS yang dapat layanan istimewa dari TV3suku. Ada slot khas dalam Buletin Utama ooooo...

Muahahahahahahahahaha...

4 comments:

  1. hj hadi ada berani ke nak pecat kepalakepala YouJlzz ni? yg bodoh macam ni pun nak disimpan dlm parti. aku ada dengar jugak dalam pas pun ada "munafiq" jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. camna Hj Hadi nak pecat, dia pun terlibat sama..
      muahahahahahahahahaha..

      Delete
  2. pOOODAH....PTUIH....PR tu yg jd perosak ,pngkhianat...cermin diri dulu sblum tuding jari pd org lain...PAS yg dah rosak dan songsang..pas yg dah jd PARTI AJARAN SESAT...KAU X KESAH...sbb kau mmg dah sst...sbb tu x kesah....

    ReplyDelete
  3. keh keh keh keh keh...

    Umno dah kat hujung tanduk dah wei...

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...