Thursday, January 31, 2013

SPR tersepit...

Wow!! Pengerusi SPR mengaku yang daftar pemilih tak bersih? Klik sini..

Kalau dah ngaku tak berapa nak bersih, apa kata kita pakat sama2 bagi bersihkan nama daftar pemilih tu sebelum PRU13 ni nanti..??

Aku rasa kalau wakil parti pakat2 hantar sukarelawan, rasanya benda settle awal lagi. Tapi masalahnya pendedahan demi pendedahan yang dah di buat tu apa cerita? Apa tindakan yang dah di ambil bagi mengatasi masalah yang telah di lapor kan tu?

Tapi yang tak bleh blah dalam statement link yang wa bagi kat atas tu berkenaan isu negeri Selangor yang me war2kan yang mereka akan membubarkan Sidang Dewan Undangan Negeri lepas sambutan Chap Goh Meh, Pengerusi SPR ni ni kata memang Selsngor boleh buat atas perkenan Sultan tapi tarikh dan masa semua terletak di tangan SPR.

Aik?? Bunyi macam tak mau bagi jer sebab belum dapat greenlight dari bini kedua Najib, Rosmah Mansor ke? Kan senang kalau Pengerusi SPR ni kata hangpa bubar la bilapun, tarikh tetap pilihanraya tetap kat tangan aku selagi Najib/Rosmah belum bagi perkenan...


keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh....

2 comments:

  1. Ini zaman I.T.!. Ini kah statement seorang CEO SPR? Heran sungguh..! Nampak sangat tidak belajar dari kesilapan lalu, buat kenyataan entah apa apa..! Ada IQ letak kat kepala lutut, bila sebut gini tau marah.Hishh.

    ReplyDelete
  2. Dasar Assobiyah. Tak betul pun sokong asal satu geng

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...