Wednesday, January 16, 2013

Lawak dari utara..

Sebelum wa conteng lebih lanjut, klik sini dulu. Terima kasih..

Umno Kedah masih wujud ke? Ketua dia Md Bashah dok marah kat pemimpin Pakatan sebab dalam HKR#KL112, ramai student U yang join sama dalam himpunan tu.

Maklum la, kalau perhimpunan yang dibuat oleh Umno/Bn, para student ni dikerahkan untuk turut serta jika tak mau markah matrik mereka di potong.

Nasihat yang di bagi oleh Ketua Umno Kedah ni memang tak bleh pakai la. Ada ka patut dia kata student yang join tu sia2, tak bawak faedah langsung. Klik link paper pecacai ni yang dah merudum dia punya rating sebab dah tak kredibel lagi dah. Ramai yang dah meluat dan tak mau baca lagi dah paper ni. Nak beli jauh sekali la kecuali para pecacai yang menganggap paper jamban ni sebagai kitab yang mesti di baca hari2.

#KL112 tu berlangsung berapa hari? Sampaikan boleh menjejaskan pelajaran para student kat U tu. Kalau PM Najib yang buat himpunan sejuta belia yang berhari2 kat Putrjaya itu hari takpa pulak yer.. Tak jejas ke pelajaran para student yang kena kerah ke sana masa tu?

Makin lama makin teruk la pekung Umno/Bn ni makin terdedah. Makin orang menyampah sebab apa depa buat walaupun salah semua boleh tapi kalau pihak lawan semua salah walaupun kehadiran para student dari semua wakil U kat Malaysia adalah atas kapasiti sendiri. Bukan kena paksa macam yang Umno/Bn amalkan tu.

Kepada Ketua Umno Kedah, lebih baik lu bimbangkan karier politik lu dari lu sebuk pasal student yang join #KL112 tu. Eh! Lu kan pembangkang di Kedahkan? Masih tak sedar diri lagi ke??

keh keh keh keh keh keh keh keh..

6 comments:

  1. pi rendam bagi basah lencun md bashah ni.baru ada akai sikit kot.

    ReplyDelete
  2. dia sendiri pon bangang...mengaji setakat srp ja.................

    ReplyDelete
  3. Bn/umno penang ngan kedah ni ingat dia pemerintah,meroyan tak kesudah.

    ReplyDelete
  4. biasakla....surau mau keluar maa..kot-kot bee end menang, boleh jadi mb. Tak pun, nanti orang tarik pi putrajaya. Kena pasang angan2 juga walaupun dah tau nak kalah. hik hik..sekarang ni pun ntah2 tengah pikior ape pulak nak melalak lepas ni.

    ReplyDelete
  5. kita doakan semoga mereka ini dan rakan mereka yang sewaktu dengannya dipanjangkan umur supaya anak-anak cucu kita esok2 dapat kenal muka-muka dari parti yang menipu orang Melayu dengan slogan HIDUP MELAYU tetapi yang menggadai tanah orang Melayu adaah spesies inilah juga.

    ReplyDelete
  6. muzium padi gunung kheyangJanuary 16, 2013 at 8:43 PM

    mat bashah mana ada akai,temberang yang lebih

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...