Saturday, January 26, 2013

Menteri Hyper Bangang!!!

Kebangangan Ketua Penerangan Umno Malaysia makin menjadi2 pulak sejak kebelakangan ni. Makin terserlah bangangnya Menteri Umno ni bila menyalahkan pihak pembangkang apabila saham FGVH jatuh merudum hingga lebih rendah dari harga tawaran. Klik sini.

Dengan melabelkan pihak pembangkang sebagai berniat jahat dan menantikan sahaja saat ini terjadi, Ahmad Maslan bertukar menjadi pakar ekonomi bila dia kata fitnah dari pembangkang mempengaruhi harga pasaran saham. First time pulak wa dengar bahawa fitnah pun boleh mempengaruhi harga saham. Masa wa belajar ekonomi dulu, tak pulak ada subjek ni.

keh keh keh keh keh keh keh..

Betapa bodohnya Ahmad Maslan ni tak mau pulak ungkit kontroversi penentangan dari ANAK yang diketuai oleh Mazlan Aliman yang jugak merupakan AJK Pas Pusat. Masa menentang penyenaraian pun pembangkang jahat, bila dah lingkup merudum pun pihak pembangkang jugak yang salah ke? Pengerusi Felda yang bertanggungjawab tak mau mengaku kelemahan dalam pentadbiran Felda ke? Tak mau pikul ke beban bila FGVH yang dicanangkan dah nak melingkup? Penganiayaan terhadap warga Felda yang terbabit secara terangan dah ni..

Ahmad Maslan ke ni tak ingat ke gelaran yang di berikan oleh PM Najib terhadap peneroka yang menentang FGVH dulu? HARAMJADAH bhai... Sekarang ni siapa yang HARAMJADAH sebenarnya? Kalau tanah warga Felda yang di cagar kepada pihak bank sebagai jaminan tergadai bagaimana? Siapa yang nak bertanggungjawab? Memang HARAMJADAH la kalau pihak pengurusan main lepas tangan kepada nasib peneroka andai perkara ini benar2 terjadi..

5 comments:

  1. hidup melayu...hidup melayu..hidup melayu... sokong ameno mampussss melayu...

    ReplyDelete
  2. Memang dah bangang pon menteri ni,.cakap2 dia hanya nak cover PM lah tu,.harap2 lepas PRU13 ni,.tak ada lagi muka dan suara dia kat seluroh media termasuk media masa dan letronik,..Bosannnn,..

    ReplyDelete
  3. dalam umno sekarang ni mana ada yang boleh dikatakan pemimpin berkaliber...maaf kepada Ku Li.Mereka bercakap hanya untuk menjaga perut dan bawah perut mereka sahaja. Untuk rakyat hanya retorik sahaja.Sebab itu mereka sanggup mempertahankan perkara-perkara zalim untuk terus berkuasa...hilang kuasa HANCUSSSSSS LAH DEPA.

    ReplyDelete
  4. muzium padi gunung kheyangJanuary 27, 2013 at 8:56 AM

    puak ni mana ada akai,teloq pun tak dak.
    menteri bangang tahap gaban!

    ReplyDelete
  5. Video yg boleh tlg kempen pr pd pru13, layari:
    www.youtube.com / Anwar Ibrahim Merdeka Rakyat HKR112
    DRP: Qocockmedia

    Dan sebarkan....
    ....ABU.....

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...