Wednesday, December 5, 2012

Siapa di sebalik Deepak Jaikishan dan Musa Hasan??

Tak pelik ke bila pendedahan demi pendedahan makin kerap di lakukan oleh 2 individu yang seolah2 cuba untuk mensabotaj Umno/BN yang di bawah pentadbiran PM Najib kebelakangan ni.

Wa rasa ada seseorang yang memainkan peranan penting untuk cuba menggagalkan persiapan PM Najib untuk menerajui Umno/BN dalam menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 nanti.  

Orang yang paling wa syaki tak lain tak bukan ialah Tun Madey sendiri demi memastikan legasi dia diteruskan pulak oleh anaknya yang kini memegang jawatan sebagai Timbalan Menteri Perdagangan.
Umum mengetahui bahawa Musa Hasan merupakan balaci Tun Madey dalam kes Liwat 1 dulu. Usung tilam kesana kemari hingga memalukan negara di mata dunia. Apakah itu merupakan tugas utama sebagai Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah sebelum  dilantik sebagai Ketua Polis Negara. Dan lantikan sebagai Ketua Polis Negara pun atas ehsan dia yang taat menurut perintah walaupun perkara itu amat memalukan sekali.

Jika dulu Pak Lah di turunkan akibat desakan dari ahli2 Umno sendiri, kini tak mustahil PM Najib pun akan mengalami nasib yang sama macam Pak Lah dulu. Dan Muhyiddin bakal menjadi proksi mastermind rancangan yang di aturkan oleh Tun Madey. Sebagai ganjaran, kerusi PM akan menjadi milik Muhyiddin jika rancangan ini berjalan dengan lancar. Asalkan anak bongsunya bakal di lantik menjadi Timbalan PM mengikut rencana yang di aturkan Tun Madey.

Itupun jika Umno/BN masih kekal menerajui kerajaan selepas PRU13 nanti. So, untuk memastikan rancangan Tun Madey ni tak menjadi, kita pastikan Umno/BN mnemui titik akhir dalam sistem pemerintahan negara. Klik sini

1 comment:

  1. Hishamuddin auw...auwww (sepupu Najib Altanthuya) pun teringin nak jadi PM. Sure, Najib mau kasi sama auw..auw..!!!

    Tun Madey melepas lagi la.....

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...